ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 11:00




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: In een zee van sterren
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 23:13 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is een heerlijk boek, met veel grappige zaken. Gewoon een heerlijk boek, om heerlijk bij te ontspannen, met een zeer leuk en origineel einde.

Mijn cijfer: 8,5

Leila d.d. 12-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een heerlijk boek om te lezen. Ik heb het nu twee keer gelezen en ik ga het zeker nog een keer lezen.

Mascha d.d. 01-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met Leila eens. Een super lekker boek om te lezen. Ik ga hem zeker nog eens lezen... als mijn stapel weer wat geminderd is.

Natasja d.d. 01-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Oja, al 3 keer gelezen maar ik ben hem nog steeds niet zat!!! Ze kwijnt op een gegeven moment weg, zooo zielig...

Nol d.d. 02-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het ook al 2x gelezen en ik vind het jammer dat ze niet meerdere boeken heeft geschreven. Dit boek verveelt nooit.

Judith d.d. 06-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Een heel leuk en verfrissend boek met een realistisch tintje! Tijdreisverhalen zijn niet de meest realistische verhalen!
Maar wat me zeer aansprak was de depressiviteit na veel tegenslag en dat het een keertje ophoud (realistisch!). Afzondering en voor eeuwig willen blijven slapen en langzaam doodgaan...
Ja, een boek dat me toch ergens geraakt heeft....

Ernestina d.d. 13-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek geweldig!!!

Maayke00 d.d. 19-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Net dit boek in één ruk uitgelezen. Wat een geweldig boek. Het is lang geleden dat ik een boek las waar ik me niet meer uit "los" kon rukken. Om 8 uur dacht ik nog 5 minuten lezen, om 10 voor half 9 was het oeps. Gevolg, dochter te laat op school.

Mijn cijfer: 9

Heleen d.d. 05-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk boek, heb er echt van genoten!
Alles erop en eraan: romantiek, erotiek, apart verhaal. Vond het ook een beetje lijken op het boek Vrouwe van Llyn, alleen vond ik dit boek lekkerder weg lezen en ook in dit boek heb ik wat traantjes gelaten.

Mijn cijfer: 9+

Sonja d.d. 22-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig boek, heb hem in één dag uitgelezen! Een boek dat ik heel vaak zal herlezen.

Romantiek: Ja en nee
Hoofdpersonen: Je krijgt met beide heel veel medelijden en zit soms met natte oogjes te lezen.

Cijfer: een dikke 10

Jocelyn d.d. 10-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Normaliter kan ik snel een boek weer sluiten en opzij zetten om het de volgende dag verder te lezen. Maar bij dit boek niet! Ik heb het doorgelezen tot ik het uit had.. 3 uur 's nachts! Het was de moeite waard.

En dan te denken dat ik dit boek jaren had liggen op de zolder bij m'n vader en nu na jaaaaaren pas heb gelezen, schandalig!

Mijn cijfer: een dikke 10 en een absolute aanrader.

Priya d.d. 11-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Voor diegenen die het nog niet hebben gelezen... zonde!

Het is een vehaal met diepgang en tederheid. Ik heb hem jaren geleden gelezen en elke keer als ik de cover ervan zie, krijg ik 'heimwee' om hem weer te gaan lezen.

Girly d.d. 07-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek heel aangrijpend. Er zitten inderdaad wat irritatiepunten in. Ze krijgt het namelijk onverdiend wel erg hard te verduren.
Maar het is wel een heel aangrijpend boek. Gaandeweg wordt je er echt in meegezogen. Ik vond het een ideaal boek als je zin hebt om even te snotteren. Zeg maar, die paar dagen per maand... Ik heb echt zitten janken bij dit boek. Iets wat me niet vaak gebeurt. Het probleem is, dat de romantiek lang op zich laat wachten. Maar het is wel mooi!

Maaike d.d. 07-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Nou ik heb hem gelezen! Ik vond hem errug mooi, gister tot half 2 gelezen, ook al wist ik dat ik vandaag om half 7 weer op moest; kon me er gewoon niet uithalen! Mooi verhaal, mooi geschreven, erotiek was goed, volkomen inleefbaar (is dat een woord?) en mooi einde.

Ik heb één minpuntje; waarom moest ze nou zo nodig terug? Waarom was het zo vreselijk dat Maggie en Carter geen kinderen kregen? Dat vind ik een beetje een vergeten onderwerp in het boek. Verder is alles netjes uitgewerkt, alleen juist de reden waarom Susan naar het verleden terug ging is volkomen vergeten in de rest van het boek! Beetje jammer.

Mijn beoordeling: Topper!

Prinses Laura d.d. 11-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Ik wist niet wat ik er in begin van denken moest, dat ze na een auto-ongeluk naar een andere eeuw werd gestuurd... Eenmaal in het verhaal is het een echt moordwijf, jeetje wat kan die veel tegenslagen en kleinerende opmerkingen aan. Nu kan een vrouw dan wel slecht zijn, maar de vrouw in wiens huid zij nu zit, is toch wel door en door slecht. Ik had ook vaak zoiets van: nu gaat het te ver... Toch heb ik het niet vaak aan de kant gelegd.

Mijn cijfer: 8+

Nicole3 d.d. 05-09-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling