ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 18:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 23:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Wel een leuk boekje. Het verhaal draait wel vaak in hetzelfde kringetje rond. We hebben hier te maken met een stoere held die nogal verlegen is, en op zich zou dat een heel apart gegeven zijn geweest, ware het niet dat hij zich bij de heldin bijna direct op z'n gemak voelt (en weg is de aparte invalshoek ). Dat vond ik wel jammer, want het had weer eens wat anders geweest (stoere held, maar dodelijk verlegen bij vrouwen).
De twee hoofdfiguren gaan leuk met elkaar om, zijn zeer oprecht tegen elkaar en ik kan niet anders zeggen dan dat het best een romantisch verhaal was.
Ik stoorde me wel erg aan het aantrekken en afstoten-gedoe. Op een gegeven moment had ik zoiets van: duik nu die koffer maar in, dan hebben we dat eindelijk gehad!
De dialogen zijn niet knetterend en zo heb ik ze toch het liefst, maar al met al was het een plezierig boekje om te lezen, niets meer, maar ook niets minder.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 24-08-2004

---------------------------------------------------------------------------

Engeland 1428.

Marcus is een eervolle man die al snel tot over zijn oren verliefd is op Keelin. Hij heeft weinig tot geen ervaring met vrouwen en is normaliter erg nerveus in hun gezelschap. Maar bij Keelin voelt hij zich al snel op zijn gemak. Keelin voelt al snel wat voor deze knappe en sterke graaf. Maar haar familieplicht roept en ze kan niet voor de verleiding zwichten. Toch?

Een boek met magie (helderziendheid), een eeuwenoude traditie, een achtervolging door een aartsvijand en gevaar van een nieuwe vijand. Er gebeurt vrij veel in het boek, maar toch ontwikkelt de relatie tussen Marcus en Keelin zich op een leuke manier.

Geen hoogvlieger, maar toch leuk om te lezen.

Cijer: 7,5

Saskia d.d. 17-11-2009

---------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling