ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:39




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 21:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Ik heb het al eens gezegd, soms verwacht je heel wat en krijg je een draak, soms verwacht je niets en krijg je een juweeltje.
Ik heb dit boekje nog niet eens uit, ik ben pas halverwege, maar boy, wat zit ik te genieten!! Een heerlijk boekje dat de hele tijd een glimlach op mijn gezicht brengt.
Ik laat jullie nog weten of het verhaal dit niveau kan behouden, maar wil alvast een klein stukje citeren.
De heldin van het verhaal probeert onze held om de tuin te leiden door zich nogal dom te gedragen (en dat doet ze met verve). 's Avonds vraagt hij zich het volgende af:
'Dat was nog zo'n detail van de ellendige avond dat hem razend maakte! Hoe ter wereld had hij door een dergelijke hersenloze gans opgewonden kunnen raken midden op de dansvloer? Het moest de cognac zijn geweest!'
Ach dames, een heerlijk, heerlijk boekje. Mocht je hem toevallig in de winkel tegenkomen: kopen!!! Ik ga nu naar bed, lekker verder lezen.

Petra d.d. 25-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ben bang dat het vannacht erg laat is geworden (hoe laat wordt het eigenlijk weer licht?). Ik heb het boekje in één ruk uitgelezen.
Het is een leuk verhaal dat echter niet veel om het lijf heeft. Het is de interactie tussen de twee helden die dit boekje zo bijzonder maakt. Zij is de hele tijd bezig hem om de tuin te leiden (en daar is ze erg goed in), hij is de hele tijd bezig met proberen uit te dokteren wat er in hemelsnaam allemaal gebeurt. Er is veel humor in dit verhaal, de helden hebben veel contact met elkaar (vind ik ook altijd belangrijk), weinig erotiek, wel romantiek. Gewoon een plezier om te lezen, dit boekje.

Mijn cijfer: een dikke 9

Petra d.d. 25-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een heeeerlijk boek! Ik heb echt zitten schaterlachen om de rare capriolen die Kit uithaalt om Mr. Hugo Devenish te ontmoedigen zijn neus in haar zaken te steken. Eerst wil hij meer van haar dubieuze achtergrond weten om zijn neef te behoeden voor een slecht huwelijk. Maar al snel komt hij er achter dat hij alleen nog maar aan haar kan denken. Maar hoe zit dat nou met haar geheime verleden en wie is die Chinese inbreker?

Geweldige dialogen, humor, veel interactie tussen Kit en Hugh. Weinig erotiek maar wel romantiek. Op het moment dat hij haar voor de eerste keer kust leefde ik al zo intens met ze mee, dat ik gewoon vlinders in mijn buik kreeg!

Beoordeling: Dikke 9!!

Saskia d.d. 22-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Lekker vlot verhaal waarbij je elke keer weer verrast wordt.

De hoofdpersonen zijn weer lekker eigenwijs en hartstochtelijk, ondanks dat dit natuurlijk weer een vrij net 'romannetje' is (het gaat ook om de gedachte).
Kit is een lekker vrijgevochten type omdat ze niet van adel is en maakt de andere meisjes het een en ander wijs betreffende het afhouden van opdringerige mannen (erg grappig). Ze laat zich de les niet lezen en weet wat ze wil. Humor zat er genoeg in!

Mijn beoordeling: heel goed :382:

Monique d.d. 11-08-2013

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling