ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 18 apr 2024 01:33




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De gloed van de roos
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:56 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Deel 2 en 3 van de Roos-serie had ik jaren geleden al gelezen en nu dus eindelijk deel 1 (logisch toch).
Een heerlijk boek, geweldige karakters (zo zalig dat je weet dat er vervolgen zijn over de broers), fantastische humor.
Wat ik ook een zeer leuke vondst vond, waren de brieven die de kinderen in de loop der jaren aan mama Rose schreven, zodat je een beetje een beeld kreeg van de 20 jaar tussen de vondst van Mary Rose en de tijd waarin het verhaal speelt.
Mary Rose is een heerlijk mens, vooral haar oprechtheid en haar loyaliteit ten opzichte van haar broers sprak me zeer aan.
Harrison is een leuke vent, lekker droge humor.
De broer zijn werkelijk om van te houden en Cole staat bij mij op nummer 1.
Op erotisch niveau scoort dit boek ook hoog, al vond ik het wel allemaal een beetje van hetzelfde.
Groot minpunt vond ik de tijd die Mary Rose en Harrison in Engeland doorbrengen. Dat duurde allemaal veel te lang en Mary Rose werd daar een compleet andere persoonlijkheid en ik had tegelijkertijd medelijden met haar alswel wilde ik haar een schop onder haar kont verkopen (zeg, dit pik je toch allemaal niet hè, Mary Rose).
Maar al met al een heerlijk boek dat ik in twee dagen heb uitgelezen (toen ik gisteren uit de bios kwam heb ik niet eens m'n pc aangezet, maar ben gelijk weer met boek m'n bed ingedoken).

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 02-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling