ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 05:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:52 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat een lekker boek, ik zou 'em zo nog een keer kunnen lezen. Die woeste schotse krijgers van Julie bezoeken je in je dromen.
Zij is echt geweldig, geen "watje" zoals sommige heldinnen in het begin van sommige boeken van haar kunnen zijn. Ik bedoel daar niets negatiefs mee, maar deze was echt een vrouw naar mijn hart.
Tja en hij...... als zulke mannen eens echt op je deur klopten (niet dat mijn vriend niet heel dicht in de buurt komt). Zeker lezen dus!

Mijn cijfer: 9!

Sandra d.d. 21-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is werkelijk een van mijn lievelingsboeken. Het was ook een van de eerste boeken die ik had gekocht, en heb hem toendertijd in één ruk uitgelezen (en daarna nog een keer en daarna nog een keer...). Vooral het gesprek met de pater zit nog erg goed in mijn geheugen. Een goede dossis humor, leuke karakters, een goed verhaal... Wat kan je nu nog meer van een boek verlangen?

Mijn cijfer: Ik ga met je mee Sandra. Dit boek is zeker wel een 9 waard!

Lizz d.d. 22-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was het boek waarmee ik mijn zus ook HR verslaafd heb gemaakt. Ze las voornamelijk spannende boeken, maar op een keer waren we een weekend bij mijn ouders en had ze niets meer te lezen en ik had dit boek net uit. Ze begon en heeft het boek in 1 ruk uitgelezen en nu heeft ze mijn halve boekenkast bij haar thuis. Dit vind ik zelf ook een heel leuk boek, dat ik graag herlees.

Mijn cijfer: zeker een 9!!!!

Kaakje d.d. 22-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het wordt een beetje eentonig, maar dit boek is ook zeker een van mijn all-time-favourits!! Heeft voor mij alle elementen voor een klasse HR: pittige vrouw, heldhaftige man, flinke dossis humor, pittige dialogen en niet te vergeten een leuk en spannend verhaal dat zich afspeelt in de ruige Hooglanden.

Mijn cijfer: Kortom ook ik geef dit boek een 9

Cleopatra d.d. 22-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Bij dit boek kreeg ik echt een zucht gevoel, zo pfff, wat mooi.
Alles is goed aan dit boek, stoere held, pittige heldin, leuke bijrollen, pittige dialogen, een pietsje humor, goede dosis erotiek, goed verhaal en de tijd waarin het zich afspeelt... de Schotse Hooglanden, mijn favoriete tijd.
Er was eigenlijk niets aan dit boek waaraan ik me gestoord heb en normaal stoor ik me overal aan.
Het van zelfs zo erg dat ik de laatste pagina nog omsloeg om te kijken of er nog meer kwam, helaas dat was niet het geval.

Mijn cijfer: Dit boek krijgt van mij een vette.... 10

Puck d.d. 10-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een erggg leuk boek. Van begin tot eind heb ik genoten!!!
Oké, het begin was een beetje vaag! Telkens waren het anders stukjes en plotseling liep het over in een ander. Maar al met al een goed boek.
Brodick is een geweldige vent, een lekkere woesteling en Gillian is een lief meisje, maar met pit.

Mijn cijfer: 9

Hannie d.d. 13-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Na mijn lyrische beoordeling over Zacht zingen de hooglanden, alweer een lyrische beoordeling!
Dit is weer een fantastisch, waanzinnig goed boek van Garwood! Haar Hooglanden-reeks zijn absoluut de beste in zijn soort!
Ja, niks negatiefs te melden. Ik vind ze heerlijk!

Mijn cijfer: dikke 10

Maaike d.d. 29-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek ook net uit, heerlijk!
Zij is lekker eigenwijs, hij moet zich er maar naar aanpassen, haha . Goed verhaal, niet te veel geweld en doodslag.

Mijn beoordeling: Heel goed

Monique d.d. 26-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling