ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 18:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:50 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het mooiste boek dat ik heb gelezen was een boek dat niet door mijn favoriete schrijfster Bertrice Small was geschreven. Dit was namelijk: Zacht zingen de hooglanden van Julie Garwood. Dit hele boek vind ik geweldig en ik heb het dan ook verschillende keren gelezen. De hele Schotse sfeer trekt me al heel erg aan en als er dan ook nog zo'n held in zit...

Sandra d.d. 02-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens, heerlijk boek, heerlijke hoofdpersonen.

Petra d.d. 02-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek een jaar geleden op een rommelmarkt gekocht en ik was er onmiddellijk dol op. Het roept een geweldige sfeer op en neemt je echt mee naar de Schotse hooglanden van eeuwen geleden. Jammer genoeg heb ik nog geen andere boeken van Julie Garwood gevonden, maar ik hoop aan het eind van de krokusvakantie mijn collectie historische romans nog wat uit te breiden, dus wie weet... Het is in ieder geval een van de beste boeken die er bestaan.

Sara d.d. 08-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Zo, dit boek vond ik echt leuk! Nu ik het heb gelezen behoort het tot een van mijn Favo's. Waarom dat zo is, is omdat het verhaal mij zeer aansprak, het was gewoon echt leuk om te lezen en ik had hem in een mum van tijd uit, wat niet echt gebeurt bij boeken van andere schrijvers.

Mijn cijfer: 9+

Hannie d.d. 01-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het boek helemaal geweldig. Ik heb het gisteravond weer uitgelezen en moest mezelf vandaag dwingen om het boek niet nog eens te pakken om bepaalde gedeeltes nog eens over te lezen.
De arrogantie van Gabriel en de manier waarop Johanna daar mee omgaat helemaal geweldig. Ook de manier hoe men denkt over hun "plaid" en kleuren vind ik heel goed beschreven.
Ik denk dat ik het boek nog maar een tijdje in mijn oogveld laat (lees hem zo weer).

Mijn cijfer: een dikke 9,5

Anne-Marie d.d. 19-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk boek, ik heb het al zo vaak gelezen en de reeds gegeven 9,5 helemaal waard.

Elly d.d. 19-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is inderdaad een geweldig boek. Ik vind alle boeken van JG super, maar mijn voorkeur gaat zeker wel uit naar de Schotse Hooglanden.
Ik heb blij dat ik al haar boeken heb en ik heb ze ook al regelmatig gelezen.

Mascha d.d. 19-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een geweldig boek. Niet te geloven hoe Johanna zich ontpopt tot een heel slimme en onafhankelijke vrouw. Langs de andere kant is Gabriels overdreven bezorgdheid natuurlijk ook wel grappig. Hun verhaal is een staaltje van rasechte romantische schrijfkunst.

Mijn cijfer: 9

Sara d.d. 26-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een geweldig boek. Eigenlijk is dit mijn favoriete HR.

Monica d.d. 27-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Fantastisch boek!!!! Vanaf het eerste moment vond ik zowel Gabriel als Johanna goed. Hem omdat het gewoonweg een overweldigende Schot is met een goed hart, en haar omdat ik haar vanaf het eerste moment een krachtige vrouw vond, alleen al door haar wil om door te gaan.
Het verhaal is gewoon ijzersterk, punt uit. Absoluut één van mijn favo's!!!!

Mijn cijfer: 10

Realynn d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Yep, ben het daar helemaal mee eens! Het verhaal heeft alle goede ingrediënten: Een stoere Schot, een pittige heldin en een geweldig verhaal! Kan dit boek elke keer weer opnieuw lezen!

Mijn cijfer: 9

Hanane d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een verukkelijk boek van het begin tot het eind.
De hoofdrolspelers zijn allebei erg leuk, Gabriel is een lekkere vent. De relatie is van het begin af heerlijk, dus geen gewacht tot ze eindelijk voor elkaar vallen. Verder spanning, humor, romantiek en leuke bijfiguren.
Kortom, een heerlijk boek, alleen jammer dat het proloog niet iets verder is uitgewerkt.

Mijn cijfer: 9,5

Sonja d.d. 05-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Tja ... wat zal ik hier nog aan toevoegen....
Ik denk dat dit een van de weinige boeken is waar de meningen niet verdeeld over zijn!!!
Ik vond het een heerlijk boek, heb hem ook letterlijk verslonden... zo erg dat ik alleen de omslagkaft nog overheb (heb ´m aan m´n zus geleend, maar die beweert dat ze hem niet meer heeft... YEAH WRIGHT!!!).
Anyway, het is moeilijk om ´m een cijfer te geven, want er zijn zoveel goeie HR. Nou, ik doe het toch...

Mijn cijfer: 9,8

JLoVe d.d. 08-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Nieuwsgierig geworden door al deze leuke reacties, heb ik hem gekocht (was even zoeken op marktplaza) en dit weekend gelezen. En ik kan alleen maar zeggen: WAT EEN TE GEK BOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dit ook het allerleukste boek wat ik tot nu toe gelezen heb.
Echt, wat een zwijmel de zwijmel. Ik was helemaal verliefd op de held in dit verhaal. Baalde dat ik hem uithad. Nu lees ik heel snel en heel veel. Maar hier heb ik uiteindelijk echt de tijd voor genomen. Was de hele zondag niet meer aanspreekbaar. Ja, Julie Garwood is een topper!!!!! (heb op internet een zee van verlangen besteld en kan niet wachten die te lezen).
Ja, vanaf nu is zij mijn favoriete schrijfster!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn cijfer: een dikke 10

Maaike d.d. 15-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling