ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:07




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Woest verlangen
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:28 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Geweldig boek! Naar mijn bescheiden mening de beste Drake tot nu toe. Qua geschiedkundige tijd speelt dit boek zich af in de periode volgend op Verover mijn hart (William Wallace heeft de Schotten tot strijd gedreven, Robert Bruce is nu koning).
Geen lichte kost à la Lindsey, geen overdreven sex à la Small, maar een hele goede HR.
Zij is intelligent, vriendelijk, licht ontvlambaar en zeer menselijk.
Hij is een zeer kundig krijger, een realist, meedogenloos en vol mededogen.
Beiden hebben geliefden verloren en zijn hierdoor getekend en de weg naar elkaar is moeizaam. Het volgen van hun verhaal en hun relatie is een genot.
Voor de detailsfreaks valt genoeg te beleven in dit boek, maar gelukkig is het niet zodanig dat je erin verdwaalt.
Niet veel erotiek, maar voldoende voor dit verhaal. Meer zou waarschijnlijk storend zijn geweest.
Humor komt nauwelijks aan bod, behalve wellicht in de dialogen.
Veel bloed en geweld, maar dat hoort in deze tijd nu eenmaal thuis.
Al met al een geweldig boek en nog vrij dik ook (366 blz).

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 07-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Geweldig boek! Ik had hem meegenomen op vakantie naar Marokko en ik heb hem in één ruk uitgelezen!

Mijn cijfer: een vette 9!

Isabella d.d. 30-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Sorry, maar ik ben nog maar halverwege het boek en 4 weken verder. Mijn verwachtingen waren hoog door de vele positieve kritiek die het boek reeds heeft gekregen, maar ik moet me er echt doorheen worstelen. Het verhaal tussen Eric en Igrainia diept zich niet uit terwijl Drake maar in dialoogvorm blijft 'lullen' over de oorlog die gevoerd wordt tussen King Edward en de Schotse King Robert Bruce. Ik heb net gelezen dat Eric beseft dat hij gevoelens koestert voor Igrainia. Vertel me aub of er mij nog veel romantiek, passie, erotiek staat te wachten, of staat er mij nog minstens 50 blz strategisch gezever te wachten waardoor ik me nog doorheen moet worstelen? Eric en Igrainia zijn echt een leuk koppel, maar ik wil meer lezen over hen en veel minder over de oorlog. Wie kan me zonder iets te verklappen vertellen of er veel hartstocht in dit boek voorkomt? Want tot op heden hebben ze nog niet eens gekust! Ik wil zwijmelen. Ik wil Woest Verlangen best nog wel uitlezen, maar dan zou ik graag willen weten of Drake mij trakteert op een totale uitdieping van hun relatie en een paar heerlijke erotische scénes... Vertel het me aub...

Leila d.d. 26-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Getverderie... ik heb zelden moeite met een boek, maar met SD is het letterlijk terwijl ik lees... zzzzzzz!
Op zich is het verhaal eromheen leuk, maar al dat gezeur met historische feiten blablablabla... een beetje is leuk, zelfs leerzaam, maar dit.... Nee.

Mijn cijfer: een hele dikke 5,8

JLoVe d.d. 08-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek in één keer uitgelezen en kon het niet wegleggen. Dit tot ergenis van het bezoek. Maar je moet zeker in het begin geduld hebben, want dan is de passie en hartstocht niet veelvuldig aanwezig.

Ria d.d. 17-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het een superleuk boek. Er wordt inderdaad veel verteld over de oorlog, maar desondanks vind ik het een leuk boek. Leuke personages. Eric is een echte woesteling, de manieren waarop hij vecht etc. en zij is echt gelovig en wilt niks verkeerds doen in haar leven.

Mijn cijfer: een hele dikke 9

Priya d.d. 06-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Een goed boek, wel veel details, daar moet je dus van houden.
De titel Woest verlangenis vind ik misleidend.
Ik vond de erotiek tekortschieten.
Maar al met al toch een goed boek dus!

Sonja d.d. 11-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was de eerste Drake dat ik las en ik vond hem geweldig. Ik heb het een tijdje terug herlezen en ik vond het nog steeds een zeer goed verhaal. Deze behoort tot mijn favorieten.

Fienemien d.d. 12-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling