ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 14:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 dec 2008 09:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een verschrikkelijk boek. Op pagina 196 kwam ik er pas achter dat Nathan interesse had in Abigail, de moeder van Diana (waar hij aan gekoppeld zou worden) en dus niet in Diana.

Het hele boek gaat over de opmars van Napoleon in Frankrijk en de slag bij Waterloo. Abigail is een schijnheilige vrouw die Meyer om alles veroordeelt maar zelf een gescheiden vrouw is. In het hele boek kussen ze elkaar 1 keer, er zijn geen leuke dialogen, geen erotiek, geen leuke bijfiguren.

Ik vond de vorige boeken van Nita Abrams al niet geweldig omdat het "avontuur" de boventoon voert maar dit was het absolute dieptepunt.

Saskia d.d. 18-07-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem ook erg tegenvallen. In het begin had ik ook zoiets van wat moet die kerel met een meisje van 19. Hij is toch al wel in de 40 want in het vorige deel (Getrouwd met een spion CL614) ging het over zijn zoon. Blijkt het om de moeder te gaan.
Inderdaad helemaal geen erotiek, zelfs niet een verwijzing naar erotische verlangens of gevoelens.
Ook geen leuke bijfiguren. Ik dacht eerst dat het nog wat zou worden tussen de dochter en de neef, maar ook dat niet.
Historisch zit het wel goed in elkaar, maar niet wat ik verwacht van een CL!

Ine (Ienepien) d.d. 19-07-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frankrijk 1815. Nathan Meyer, die als nevenpersonage in alle voorgaande delen van deze reeks over Engelse spionnen voorkwam, en tevens de 44-jarige vader is van James het hoofdpersonage uit het derde verhaal en van Rachel uit het eerste verhaal, is nu zelf het hoofdpersonage.

Hij is in Frankrijk om Diana Hart en haar moeder Abigail te begeleiden op hun terugweg naar Londen. Napoleon is van Elba ontsnapt en de situatie wordt gevaarlijk. Anthony Roth, een neef en bankbediende, voegt zich bij het gezelschap. Nathans familie hoopt op een huwelijk tussen de 19-jarige Diana en Nathan, maar hij is niet geïnteresseerd in haar, maar wel in Abigail.

Dit is een oorlogsverhaal waarin bijna geen romantiek voorkomt en al helemaal geen erotiek. Dit vijfde en laatste deel is een afsluiter in mineur.

Cijfer: 5.

Martine d.d. 29-02-2008


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling