ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:09




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De hertogin
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:23 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Oké, na alle positieve verhalen van iedereen (kan me nog een hoop positieve reacties herinneren in ieder geval) had ik meteen zoiets: die moet ik hebben. En heel eerlijk: Ik had meer verwacht! Het is een goed verhaal vind ik, ze schrijft lekker, maar... ik had gewoon meer gewild. Ze had meer uit het verhaal kunnen halen in ieder geval, het is voor een HR ook niet echt een dik boek.

Maar wat ik zei; het is een goed verhaal. Ik vond het leuk om te lezen, had het binnen no time uit. Maar... het is geen topper en in mijn ogen alleen omdat ze niet meer geschreven heeft.

Ondanks dat: goede schrijfstijl, bepaalde scènes kan ze goed verwoorden en het is de moeite waard om te lezen.

Cijfer: 7-

Andrea d.d. 17-03-2008

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek erg leuk. Leuker dan Scandalous again (het eerste deel, niet vertaald). Het is een verhaal over wraak en moord en een liefdesverhaal met twee leuke karakters.

Remington Knight is erg knap, arrogant en zeker van zichzelf. Eleanor is ook erg knap maar erg onzeker. De eerste keer dat ze elkaar ontmoeten is er al een sterke aantrekkingskracht. Het is ook leuk om te lezen hoe hij steeds meer gefascineerd wordt door Eleanor.

Eleanor is eerst erg onzeker en rustig maar ook dapper en mensen- en dierlievend. Gedurende het verhaal komt ze steeds meer uit haar schulp. In het begin is haar lijfspreuk: "wat zou Madeline doen?", maar aan het einde staat ze zelf haar mannetje.

Het plot kabbelt langzaam naar het einde. Het geeft wel gelegenheid voor Remington en Eleanor om naar elkaar toe te groeien. Er zijn twee liefdesscenes die erg steamy zijn! Eleanor is tijdens haar rondreis door Europa gevangen geweest in een Turkse harem waar ze heeeeel veel dingen heeft geleerd. Echt rode oortjes!

Vreemd is wel dat in een boek dat gaat over de wraak die Remington wil nemen op de familie de Lacy het op het einde van het boek een beetje weggemoffeld wordt in het "ik hou van jou en ik blijf je trouw".

Toch een goed boek en ook een goed einde.

Beoordeling: 4 sterren.

Saskia d.d. 18-03-2008

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling