ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 19:04




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:01 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nou, na Twin of fire nu dan ook Twin of ice en ik moet zeggen dat deze ijsprinses me wel charmeerde.
Ik vond dit boek leuker dan het andere boek, maar voor het totaalbeeld moet je ze wel allebei lezen.
Kijk, hij is een grote, grove, egocentrische Neanderthaler, maar toch sloot ik hem net zo snel in mijn hart als Caroline. Geef mij maar zo'n ongepolijste beer als Kane Taggert. Doet me wel iets denken (met veel fantasie hoor dames) aan mijn eigen kerel. Af en toe wat onbeholpen en zonder enig idee wat vrouwen aan het hart gaat, maar toch vergeef je hem dat weer als ie lief naar je lacht. Softie...
Terug naar het boek.....
Zeker de moeite waard. In beide boeken denk je regelmatig:" Wat bezielt die muts" en vervolgens kom je er ook achter wat die muts bezielde in het andere boek.
Apart, geinig en geen onaardige JD.

Mijn cijfer: 7

Sandra d.d. 17-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het zijn zeker aardige boeken. Ik heb ze tegelijkertijd gelezen en dat was best lastig hoor, maar een leuke uitdaging.

Mijn cijfer: 7

Mascha d.d. 19-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze ook en alhoewel het nu al een tijdje geleden is, heb ik hem toch al een paar keer verslonden, met veel plezier.
Zij is een beetje verwend en heeft haar vrouwelijke vurigheid al jaren verborgen zodat ze een goede dochter is voor haar moeder en stiefvader.
Hij is een ongelikte beer die met een heleboel vooroordelen zit en zijn oom (die geadopteerd werd door Kanes grootvader) die hem nadat hij de dochter zwanger had gemaakt het huis uit schopt.
Jaren later komt hij terug en neemt hij wraak. Hij trouwt met Caroline omdat hij een dame als vrouw wilt, maar krijgt zoveel meer.
Zij denkt in het begin precies hetzelfde als de andere inwoners, maar na een paar dagen is ze smoorverliefd en verdedigt ze hem in alles (nu ja, bijna alles).
Een echt geweldig boek, met veel vuurwerk en een lekker leuk einde.

Mijn cijfer: 7,5

Sara d.d. 21-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben een Deveraux-fan, maar deze vind ik toch minder goed. Kane is echt een beetje van een lomperik. Caroline is een beetje te begrijpend.
Haar zus doet het met haar verloofde, wat een fantastische zus zeg! Het is natuurlijk een Deveraux en ik had hoge verwachtingen, maar ik ben teleurgesteld .

Veerleke d.d. 02-08-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling