ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:09




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wederom weer een goed boek van deze dame. Deel 4 van de serie (leuke serie).
Heerlijke held en een pittige heldin. Leuk verhaal.

Mijn cijfer: 8

Hennes d.d. 09-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem heel mooi, bijna net zo mooi als Liefde in de hooglanden. Zij is heerlijk opstandig en vechtlustig en hij sensueel, vertederend en opwindend.
Ik vond alleen dat Rogers zonden wel erg snel naar de achtergrond verdwenen... Eens een verkrachter altijd een verkrachter en drank is geen excuus! Het kan dan wel fictie zijn, maar ik houd daar dan een nare smaak van in mijn mond!
Het einde vond ik heel leuk, alle vrouwen ten strijde. De epiloog had wat mij betreft wel wat uitgebreider gemogen.

Mijn cijfer: 8+

Sandra d.d. 11-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een waardige afsluiter voor een spetterende serie!
Miles is... echt een man waar ik knikkende knieën van krijg!
Elizabeth is een pittig dametje. De evolutie die ze meemaakt is prachtig beschreven en de seksscènes zijn perfect op het verhaal afgestemd.
Alice blijkt nog een grotere gekkin dan ik dacht.
Mooi is dat ook de personages uit de andere delen een betekenisvolle rol krijgen, al heeft dat wel tot gevolg dat het einde net iets té snel gaat.
Ik vond het een heerlijk boek!

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 01-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

In één woord: WAUW. Wat een heerlijk boek. Ik ben geen echte fan van Deveraux, maar dit boek vond ik helemaal top (het deel hiervoor trouwens ook!).
Miles is heerlijk... zucht. Elisabeth is lekker eigenwijs. Eigenlijk veel meer dan je op het eerste ‘gezicht’ zou denken. Ze maakt het Miles bij tijd en wijle dan ook behoorlijk lastig. Dat doen trouwens op het eind van het verhaal alle Montgomeryvrouwen met hun mannen.
Leuk om te lezen hoe hecht de familieband is.

Ja, ik heb er van genoten!

Mijn cijfer: 8,5

Hélène d.d. 22-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb goede herinneringen aan dit boek. Een van mijn eerste HR's en 't was gewoon een heerlijk verhaal. Ik vond de andere verhalen ook erg leuk.

Eveline d.d. 22-03-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Het is een leuk verhaal dat leest als een trein. Het boek is boeiend van begin tot einde.

Toffe personages. De vrouwen kunnen allemaal hun mannetje staan en zijn niet bang om zelf tot actie over te gaan. De mannen zijn dapper en stoer, maar lafaards als het op hun vrouwen aankomt. En Miles' zoontje Kit vind ik het leukste personage uit het boek; wat een leuk kereltje!

Ik vind dat dit boek tot een van de beste van Deveraux behoort. Het verhaal is ook zeer goed te volgen als je de andere boeken uit de serie niet gelezen hebt (zoals ik).
Dus: een echte aanrader!

Fienemien d.d. 10-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling