ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bruid in de wildernis
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:59 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb dit boek in de vakantie gelezen. Ik heb nog nooit zo lang over een boek gedaan, vond het echt tegenvallen. Maar ik heb het niet opgegeven en uitgelezen.
Zij neemt alles voor zoete koek aan, niks geen felle meid en hem vond ik een watje.
Dus al met al vond ik het naar mijn smaak echt tegenvallen.

Mijn cijfer: kleine 6

Mieke d.d. 16-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk boek hoor, gewoon lekker lezen.
Hij is wel leuk (tragische man ook...), zij is ook leuk maar wel heel erg vergevingsgezind.
Toch wilde ik wel de rest van de serie lezen. Kijk ik hier op de site blijkt dat ik deel twee al heb gelezen........ goh was dat dezelfde serie... wel een leuk boek. Nu nog die derde en als ik dan ook nog een keertje het alom gezochte De gebroken belofte te pakken krijg.....

Mijn cijfer: Lekker gelezen : 7+

Sandra d.d. 08-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was mijn eerste Deveraux. En hij is mij niet tegengevallen, vond hem heel leuk.
Nicole (van adel, gevlucht uit Parijs) werkt voor de snobistische Bianca als zij wordt ontvoerd door diens verloofde. Ze wordt op een boot gezet naar Amerika en met volmacht wordt ze getrouwd met Clayton. Eenmaal aangekomen komt hij erachter dat hij de verkeerde vrouw getrouwd is. Ze proberen met de situatie om te gaan terwijl ze wachten op een getuige die kan zorgen dat het huwelijk ontbonden kan worden. Het onvermijldelijke gebeurt. Ze worden verliefd, maar Bianca komt er achter dat Clayton een rijke boerenpummel is, en wil koste wat het kost toch in het huwelijk treden met hem en eisen waar zij recht op heeft... Clay en zijn rijkdom. Zal Nicole het op kunnen nemen tegen de verwende, egoïstische dikke Bianca? Zal zij vechten voor haar liefde?

Mijn cijfer: 8

Charivy d.d. 05-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling