ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:07




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dromen van geluk
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:57 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Als ik 2duimpjes omhoog kon geven dan stonden die er nu...
Ik begon eigenlijk met gemengde gevoelens aan dit boek: aan de ene kant verlangde ik ernaar dat het boek zo zou zijn als het eerste boek dat ik van jd gelezen had (de gebroken belofte), maar aan de andere kant wou ik graag dat het boek me (liefst aangenaam) zou verrassen...
En het werd de tweede optie!!!
Het boek lijkt in totaal niets op wat ik tot nu toe aan hrs gelezen heb. Het is werkelijk spitsvondig en ongelofelijk aangrijpend. De personages waren zo levendig dat ik echt dacht dat ik midden in een andere tijd werd geplaatst!!! De heerlijk aanpak maakt het boek werkelijk bijzonder!!! Het was lang niet zo hartstochtelijk als de gebroken belofte, maar desondanks een topper!!! Ik vond het echt ongelofelijk hoe ik me in de persoages heb ingeleefd! Met momenten kon ik Berni en Terel wel wurgen!!!
God wat ben ik weg van dit boek!!!
Ik heb er vannacht een aantal uur slaap voor gelaten (tegen beter weten in begon ik nog EEN hoofdstuk te lezen in bed) maar ik ben er maar wat blij om!!!

Mijn cijfer: 9,5

Frenia d.d. 12-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Deze was mooi, maar voor mij toch niet geweldig. Jammer dat de dikke dame toch af moest vallen op het einde.............. Die Berni is natuurlijk een leuk idee geweest van Jude.

Mijn cijfer: 7

Sandra d.d. 27-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ze viel wel af, maar voor hem maakte dat niks uit en dat vond ik super!!!

Frenia d.d. 27-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een ontzettend leuk boek. Ik heb er echt van genoten!
Alleen dacht ik op een bepaald moment: "ja, nu weet ik wel dat ze dik is en gaat eten als ze zich niet happy voelt". Maar verder vond ik het een goed boek. Die zus zou je met liefde d'r nek omdraaien.

Hélène d.d. 04-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

De eerste paar bladzijden dacht is van... huh... wat is dit voor een boek????? Maar daarna was het echt weer super, een juweeltje van een boek!! Twee geweldige hoofdpersonen, geen ruige, woeste held, maar een hele lieve die alles voor zijn geliefde doet. Leuk dat de hoofdpersoon wat aan de 'dikke' kant is, want waarom moet iedereen in de boeken altijd een taille hebben als een denneboom? Verder vond ik Berni een leuke, gezellige tante.

Mijn cijfer: vond dit boek alweer een 9 waard!!!!!

Sharon d.d. 08-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was de allereerste historische roman die ik heb gelezen en ik was meteen verkocht. Ondertussen heb ik dit boek al tientallen keren gelezen. Ik ben een zeer grote fan van Deveraux. Toen ik jouw commentaar las heb ik hem voor de zoveelste keer herlezen.
Het is dan ook wel een zeer mooi verhaal, hé en echt goed bedacht: een dode die terug komt om een goede daad te verrichten. Ik vind ook de hoofdfiguren in dit verhaal zo speciaal: geen stoere bink en ook geen echte sterke heldin, (ik weet niet goed hoe ik het moet uitdrukken, maar ik denk dat jullie het wel snappen), maar op een bepaalde manier toch echt sterke karakters.
Ja, een boek dat ik nog vele malen zal herlezen.

Inge d.d. 11-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is een boek dat wel lekker vlot wegleest, maar het is voor mij niet echt een toppertje.
Ik vind dat er wel erg veel magie aan te pas komt en dat vind ik jammer.
Boeken met tijdreizen enzo, daar kan ik me dan wel in leven, hoe onwaarschijnlijk het natuurlijk is, maar dit ging me soms wat te ver.
In het begin dacht ik echt "oh, geweldig een vrouwtje dat niet aan het ideaal beeld voldoet" en hij (Jace) was dan ook geweldig dat het hem helemaal niets uitmaakte.
En dan word ze toch verandert in een slank dennetje, ik snap wel dat daar natuurlijk een achterliggende gedachte bij was, maar toch vond ik het wel jammer.

Mijn cijfer: 7

Realynn d.d. 24-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling