ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 20:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Een regenboog van dromen
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:56 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat een ontzettend leuk en goed boek.
Samantha is in het begin heel schuchter en onwetend van de wereld en Mike is totaal het tegenovergestelde. Samen vormen ze een geweldig duo en gelukkig dat Samantha haar weg vind en uit haar schulp komt. Ze gaan samen op zoek om een oud mysterie op te lossen.
Het is weer eens een heerlijk boek over de Taggerts en Montgomerys.

PS. Leuk detail voor degenen die het nog niet weten; in Als een smeulend vuur - De huwelijksmakelaars, gaat het verhaal over de broer van Mike.

Mijn cijfer: 8+

Mascha d.d. 14-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Jude bedankt aan het einde van het boek Judith McNaught omdat die haar geholpen heeft dit boek the "Mcnaughtirizen". Miscchien dat ik daarom deze iets anders vond vond als de meeste van Jude. Maar zeer zeker ook de moeite waard. Ik ben altijd dol op boeken over de Taggarts en Montgomery's. Ook al houd ik meer van de historiche als de moderne.

Astra d.d. 15-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is mijn all time favorite van Jude Deveraux. Er is gewoon niets fout aan dit boek.
De spanning wordt heerlijk opgebouwd. De scene waarin Mike, Samantha mee uit shoppen neemt, is geweldig en als hij dan haar slaapkamer heeft veranderd ............(I love Mike). Geweldig!
En als ze dan eindelijk samen in één bedje belanden zie zelfs ik sterretjes..........

Mijn cijfer: dikke 9,5

Sandra d.d. 16-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, heerlijk boek !!
Ok, geen HR, maar dat vond ik in dit geval ook helemaal geen probleem. Er komt toch genoeg van vroeger in voor, zo met die gangsters enzo.
Ik vond het zeker lekker lezen en het verhaal was zeker geslaagd.
En Mike zie ik al helemaal voor me. Geef mij ook maar zo'n vent!!! (of ben ik nu ondankbaar??!!)
Ik vind dit boek zeker een aanrader.

Mijn cijfer: 9

Realynn d.d. 14-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling