ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 01:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eiland van haar dromen
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:55 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit boek vind ik nou een schoolvoorbeeld van een boek waar de erotiek er in "gekwakt" wordt, omdat het erin hoort! Op momenten waar het niet past wordt ineens spontaan de liefde bedreven. Ik heb de indruk dat dit een van haar eerste werken is, en dat ze haar "draai" nog niet helemaal gevonden had. Het verhaal is op zich wel leuk, maar niet spectaculair. Zij is erg stijfjes (moet ook wel voor een prinses), hij heel bot op zijn tijd, maar dat komt weer omdat hij haar wel leuk vindt, maar dat niet toe wil geven. Wat ik wel miste in dit boek was opbouwende spanning tussen de twee hoofdfiguren. Wel zit er geregeld een humoristische zin tussen waar ik om moest lachen. Maar al met al heb ik het boek wel met plezier gelezen.

Hélène d.d. 19-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek vond ik een moeilijk geval. Ik heb veel en veel leukere boeken van Deveraux gelezen, maar toch vond ik hem wel amusant.
In het begin is zij gewoon heel irritant en hij wel leuk en halverwege het verhaal draait dat precies om. Sommige dingen vond ik wat vergezocht. Alhoewel ik de erotiek niet echt misplaatst vond, las ik er snel overheen. En dat... zou niet moeten gebeuren.
Wat ik bedoel is dat er geen opbouw was (geen spanning, vlindertjes enzo) en dat de erotiek zelf er ook maar bekaaid vanaf kwam. De dialogen waren wel leuk en zij erg pittig.
Op één moment moest ik even een wenkbrauw optrekken, dit is geen exacte quote, maar het komt dichtbij: 'Met haar gezicht tegen de zolen van zijn voeten ademde ze diep in.'
Bij mijn vriend zou ik dat niet zo snel proberen..................

Mijn cijfer: 6,5

Sandra d.d. 15-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een prachtig verhaal waarin de held deze keer te maken krijgt met een echte prinses. Het gaat hier ook om de Montgomery-familie en die zijn wel heel rijk, maar de prinses is dus nog rijker.
In het begin is de prinses heel verwaand wat tot hilarische scènes leidt. Ik heb toch wel een paar keer goed moeten lachen, zoals wanneer hij prinses Aria het leven redt en Aria doodleuk zegt: je mag me niet aanraken.
Omdat Aria voor haar leven vreest, moet ze gaan leven als een gewone Amerikaanse en daar volgen wel leuke scènes uit. Ook het stukje over de barbecue vond ik heel goed gevonden. En dan haar interpretatie van de Amerikaanse vrouw. Die zou ik eens moeten opschrijven voor een quote.
Ik heb echt van dit boek genoten.

Mijn cijfer: 9

Jodi d.d. 02-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling