ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:00




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gevangen in een kus
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:54 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit boek heb ik net uit en vond het een ander boek als anders, maar wel heel mooi geschreven!!!!!
Het begin vertelt echt precies zoals wij allemaal over de boeken denken en verliefd zijn op de personages, haha!!
Het boek was verder heel leuk, geen langverwachte gebeurtenissen en ook in dit boek weer veel humor.

Mijn cijfer: een 9 waard!!!!!

Sharon d.d. 07-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit ook een prachtverhaal.

Jodi d.d. 03-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit een van de beste die ik gelezen heb van Jude Deveraux. Vooral heel apart dat ze eigenlijk al meerdere keren had geleefd, dat vond ik heel bijzonder.

Astra d.d. 03-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is toch zo'n mooi boek! Toen ik het voor het eerst las, had ik in het begin echt zoiets van, hè dit is geen HR!!!
Ben toch verder gaan lezen en dat was maar goed ook!
Het zijn eigenlijk 3 verhalen in 1, ook al gaat het over dezelfde geliefden (die steeds reïncarneren en elkaar mislopen).
Eigenlijk heel tragisch, want van de 3 verhalen loopt alleen het laatste goed af, de rest is kommer en kwel, maar wat voor een kommer en kwel! Zulke rauwe emoties, jaa vele tranen heb ik weg moeten pinken.
Dit is ECHT een fantastisch boek, en ik begrijp helemaal dat het karakter Hayden (de schrijfster) op haar eigen creatie verliefd word. Ik blijf dit boek dan ook steeds herlezen.

Mijn cijfer: 9,5

Nol d.d. 17-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een absoluut geweldige schrijfster is JD toch!! Vooral in dit boek laat ze zien dat ze er niet voor terugschrikt in één roman over diverse tijdruimtes prachtige verhalen neer te zetten.
Echter, dit boek heeft me te lang treurig gehouden om van te kunnen genieten, ook al heeft het uiteindelijk een happy end. En ik ben een niet al te grote fan van tijdreizen.
Natuurlijk was het boek niet gespeend van de bekende JD-humor.
Uiteraard heb ik het boek uitgelezen. En écht, het was zéker de moeite waard, maar ik zal het niet voor een tweede keer lezen.

Hanny d.d. 15-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling