ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:22




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gevangene van haar hart
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:53 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik vond dit boek echt geweldig, op het einde na!!

Mijn cijfer: 8,5

Sharon d.d. 28-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb gisteren dit boek toch wel in één adem uitgelezen.
Toen ik erin begon had ik eerst even zoiets van: ik leg hem weg, want het begon in tegenwoordige tijd, maar ik dacht "nee, lees toch maar even door, want misschien mis je wel wat" en wat ben ik blij dat ik hem heb uitgelezen.
Je moet even door dat onwerkelijke heenprikken, maar ik zat echt te huilen op het punt dat Nicholas terugging, alsof je zo goed kon voelen dat die twee voor elkaar bestemd waren en dan het verdriet.
Ik vind dat ze het waanzinnig over laat komen vanaf papier, maar goed ik ben dan ook wel een hopeloze fantist en zwaar romantisch.
ik vind het echt een aanrader voor degene die over een aantal onwerkelijke zaken heen kan lezen, en dan nog is het een aanrader.

Realynn d.d. 10-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek een paar jaar geleden ook al gelezen en ik was toen behoorlijk onder de indruk.

Mascha d.d. 10-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is het boek waarmee mijn historische roman verslaving begon, jaren geleden. Dit weekend heb ik dit boek nogmaals gelezen en was weer helemaal terug in de tijd. Heerlijk dat tijdreizen (zou dat verklaren dat ik ook de ware nog niet ben tegengekomen, omdat ik de ziel van mijn geliefde nog niet heb herkend? ;-)).

Anna4All d.d. 25-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Gevangene van haar hart had van mij nog wel een honderd pagina's langer mogen zijn. Ik heb de meeste boeken over tijdreizen alwel gelezen en dit vind ik toch de allerbeste.
Omdat niet alleen Nicholas door de tijd reist, maar Amanda ook, maakt, vind ik, het verhaal boeiend.
Toen Nick terug ging naar zijn eigen tijd dacht ik dat het verhaal wel zo'n beetje afgelopen zou zijn, wist ik veel......
Ik vind het een mooi, romantisch, boeiend, goed opgezet verhaal. Ik heb ook absoluut geen vragen na afloop en dat is met andere boeken wel eens anders geweest.

Mijn cijfer: Wat mij betreft een dikke 9,5

Anne-Marie d.d. 25-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Als je van tijdreizen houdt, is dit inderdaad een van de mooiste boeken van Jude Deveraux; Heerlijk romantisch geschreven, ook zo hartverscheurend wanneer ze gedwongen worden elkaar los te laten. Het is al jaren geleden dat ik dit boek heb gelezen, maar dat het nog zo vers in mijn geheugen ligt, wil volgens mij toch wel iets zeggen.

Jodi d.d. 26-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit me helemaal bij Jodi aan.

Monica d.d. 27-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een prachtig boek. Vooral het gedeelte waarin ze voor het eerst afscheid moesten nemen, ik moest wel even een paar keer slikken, voordat ik verder las!!!
Afijn, vreselijk mooi boek met veel emotie erin geschreven.

Mijn cijfer: voor mij een 9 waard!!!

Realynn d.d. 01-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Jeetje, wat een boek. Ik ben er gisteren in begonnen en vanmiddag had ik het uit. Het is dat mijn ogen gisteravond dichtvielen, anders had ik doorgelezen volgens mij!! Een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb. Ik ben er helemaal van onder de indruk. En dan te bedenken dat ik dit boek al enige tijd in mijn kast heb staan!
Hartstikke mooi hoe beider ervaringen zijn in die andere tijd. Bij het eind van het boek, stonden de tranen in mijn ogen! (heb ik anders nooit...). Ik vroeg me de hele tijd af, hoe het allemaal zou verlopen. Een zeer verrassend boek.

Mijn cijfer: een dikke 9

Monique d.d. 07-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek is een van de eerste boeken die ik heb gelezen omdat ik van mijn moeder 'Knight in shining armor' moest lezen. Dus de Engelse versie. Ik was een jaar of 15. En ik heb nog nooit zo gejankt om een boek. Wat een geweldig boek. Echt waar. Het verhaal, de karakters, de romantische dingen die hij of zij doen, het verlangen, de beschrijving. Dit juweeltje zou ik ook nooit weg kunnen doen.
Ik heb hem misschien nu wel zo'n 8 keer gelezen, en nog moet ik huilen.

Mijn cijfer: dit boek is een 10 waard!

Eleonora d.d. 03-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben dit boek gaan lezen naar aanleiding van het forumonderwerp ‘Tijdreizen’.

Wat een geweldig boek zeg, zo goed in elkaar gezet.
Het sleept je echt helemaal mee. Je waant je gewoon ín het boek.
Het leest als een trein, is moeilijk weg te leggen.
Kortom, een echte aanrader!
Ik heb de laatste tijd zelden zo’n goede historische roman gelezen.

Mijn cijfer: een 10!

Sonja d.d. 24-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, deze was echt goed!
Ik heb ook een paar keer moeten lachen als zij in de middeleeuwen terecht kwam... Waaronder de manier waarop baby's schoongehouden werden. Ze maakten gewoon een gat in de wieg en legden de baby erboven! Of zoals ze ingewikkeld aan de muur hingen.
Nogmaals, een heel goed boek!


Ladybug d.d. 24-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zojuist weer een boek met een voldane zucht kunnen dichtklappen!

Een heerlijk boek! Echt ik heb weer genoten van een van haar boeken. Zo leuk hoe beide werelden werden beschreven. Die van Amanda en die van Nicholas… Een liefde die alle tijden overleeft.
Heerlijk romantisch!

Romkje d.d. 28-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Door alle goede beoordelingen kon ik het niet laten om ook eens aan dit boek te beginnen...

En jeetje! Wat een móói verhaal!
Ik bleef maar geboeid lezen, niks en niemand mocht me storen!

En dan te denken dat ik de hele serie van JD wilde verkopen, zonder een boek van haar te hebben gelezen. Godzijdank dat ik het niet heb verkocht. Wat kan JD goede boeken schrijven zeg!

Priya d.d. 20-07-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig boek! Ik heb het laatste hoofdstuk nog twee keer overgelezen en elke keer was ik weer ontroerd (lees: tranen in mijn ogen).

Deze blijft zeker in de kast staan!

Saskia d.d. 03-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling