ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:31




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Liefde in de Hooglanden
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:50 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nog zo'n boek dat ik na lang aandringen heb gekocht en gelezen. Het is inderdaad een juweeltje. Je doet er een dagje over, maar dan heb je ook wat he.
Ik vind Bronwyn geweldig, ik ben een fan van Bronwyn. Lijkt me nou geweldig he, laird van zo'n clan. Ik zie me wel met zwaarden zwaaien en boogschieten......
Als je dan nog wordt uitgehuwelijkt aan Stephen (wat ik natuurlijk nooit zou accepteren)........
Het is toch wel leuk, hoe hij zich in een Schot verandert voor Bronwyn en háár naam aanneemt.
Ik werd in het verhaal gezogen. Ik vond het wel jammer dat de dood van Mary zo stilletjes voorbij ging, had wel iets meer drama van gemaakt mogen worden.
Ben benieuwd naar het verhaal over Miles..... Ik dacht dat ik die nog op de ongelezen stapel heb liggen.

Mijn cijfer: 8,5

Sandra d.d. 09-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is één van mijn favoriete JD's. Ik ben ook een fan van Bronwyn (en van Stephen).

Petra d.d. 10-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Geweldig!!!
Wat een heerlijke hoofdpersonen. Bronwyn is het soort vrouw om respect voor te hebben, zij weet wat loyaliteit en trouw is.
En Stephen is om op te vreten. Oké, soms zijn ze erg halsstarrig, die Montgomery mannen, maar bij dit boek vond ik wel de onderlinge liefde er meer vanaf spatten dan bij "De gebroken belofte".

Mijn cijfer: 8,5

Realynn d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is ook een van mijn lievelingsverhalen. Bronwyn is zo'n taaie tante en Stephen is natuurlijk een schatje.
Het is echt een prachtverhaal, boordevol romantiek. Hoe ze in het begin zo koppig tegenover elkaar staan en elkaar dan toch vinden. Je weet wel dat ze elkaar gaan vinden, maar de ontknoping bij Deveraux is toch altijd verrassend.
Zeker een boek dat ik nog vaak ga herlezen.

Mijn cijfer: dikke 10

Jodi d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling