ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Melodie van de liefde
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:48 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
De laatste tijd heb ik gemerkt dat er nogal wat niveauverschil kan zitten tussen vroege werken en latere werken van auteurs, Zo had ik van JD en van BS vooral de laatste boeken gelezen (tot zo'n 10 jaar terug) en dan kunnen die vroegere boeken (die je helemaal enthousiast gemaakt door die andere boeken toch wilt lezen) soms behoorlijk tegenvallen. Dit boek was wel leuk, maar het mist dat geweldige verhaal van bijvoorbeeld Een regenboog van dromen e.a.
Nou moet ik zeggen dat ze me in de tweede helft wel helemaal meekreeg, maar ik ben blij dat ze er in schrijfstijl toch iets op vooruit is gegaan. Hebben meer mensen dit ervaren???

Mijn cijfer: 7

Sandra d.d. 18-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Liefde in de Hooglanden, Als een fluistering in de wind, Gevangene van haar hart, Gevangen in een kus en jeetje, nog zoveel anderen, zijn allemaal superfavo's van me. Allemaal geschreven in verschillende periodes, dus ik ervaar het niet zoals jij. Ik denk dat Liefde in de Hooglanden mijn echte JD-favoriet is en dat is toch zelfs één van haar eerste HR's, dus...

Petra d.d. 18-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Voor mij is Liefde in de Hooglanden een toppertje van JD en deze is in haar "vroege" periode geschreven. Melodie van de liefde vind ik ook leuk, maar geen topper. Zelf heb ik meer moeite met Belofte van Haat en Liefde. Het heeft (voor mijn gevoel) JD moeite gekost om alle broers nog bij elkaar te krijgen .

Mijn cijfer: 7,5

Heleen d.d. 18-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het goed boek. Leuk verhaal.

Mijn cijfer: 8

Hennes d.d. 04-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Deel 3 van de Montgomery's (serie 1). De andere twee delen vond ik goed, maar niet bijzonder. Dit deel vond ik al een stuk beter. De gebeurtenissen volgen elkaar in rap tempo op waardoor het verhaal nergens saai wordt.
Ik ben nu in deel 4 bezig (Miles Montgomery) en het leuke is dat bepaalde korte gebeurtenissen uit deel 3 in deel 4 verder uitgediept worden en van een andere kant worden belicht.

Mijn cijfer: 8

Hélène d.d. 05-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek zeker niet slecht, en ik lees Jude Deveraux ook wel graag, maar ik vind haar boeken te dun!!! Ik blijf altijd zitten met het feit dat ik veel meer wil weten. Op zich wel een goed teken, maar best wel ambetant als het ieder keer gebeurd.
Ik lees namelijk graag schrijfsters die nogal beschrijvend schrijven en dat mis ik ook wel een beetje bij Jude Deveraux.
De Montgomery's vind ik ook wel één van haar beste series (maar ze mochten wat dikker geweest zijn...)

Ladybug d.d. 05-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling