ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Onstuimig is haar hart
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:46 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heel erg leuk boek. Veel humor wat ik zeer kan waarderen. Onze "man" gaat wel door het vuur voor zijn geliefde, zeer goed.
Wat ik mis was een epiloog, wat normaal toch vaak aanwezig is. Kun je nog even wennen aan het idee dat het boek afgelopen is.
In dit boek vooral romantiek, weinig erotiek. Maar dat mis je niet in dit boek.

Mijn cijfer: 8

Wuiffie d.d. 24-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek heb ik gelezen na Vurig als het avondrood, het voorgaande deel en deze vond ik ook super!!!!
Veel humor, zeer romantisch en Tearl is ook gewoon echt een lieverdje!!

Mijn cijfer: een dikke vette 9

Sharon d.d. 07-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind Zared een regelrecht KRENG! Eender wat Tearle doet, ze gelooft hem niet, vertrouwt hem niet,...
Tearle kwam op mij een beetje als een doetje over, laat veel te veel met zich sollen.
Niet mijn favoriete Deveraux, ondanks veel humor, maar wat minder erotiek!
Alleen de cover is zwijmeltastisch mooi...

Mijn cijfer: 7

Frenia d.d. 05-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik hou persoonlijk wel van "krengen", vind dit ook een heel leuk boek.
Tearle komt af en toe inderdaad als een doetje over, maar in dit verhaal stoorde het mij helemaal niet.
Zared is dan ook weer een typje dat ik onzettend kan waarderen. Humor, een tante met pit, een leuke held, ideale ingrediënten voor een mooi verhaal.

Mijn cijfer: 8

Daylinn d.d. 05-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Leuke hoofd- en bijfiguren, een vleugje erotiek, humor en een orgineel verhaal naar mijn weten, maar op de een of ander manier miste ik toch wat aan het verhaal. Dit had ik bij het eerste deel ook. Ik blijf een beetje achter met een onbevredigd gevoel, ik had gewoon nog meer over hun willen lezen.

Sonja d.d. 20-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Echt een geweldig boek, zelfs nog beter dan het eerste deel van de serie.

Tearle is een hele lieve en zorgzame man en Zared is heel wantrouwig over alles. Kleedt zich als een jongen, maar is toch echt een meisje in alles wat ze doet.

Jocelyn d.d. 20-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek!! Humor, romantiek...
Het is deel 2 na ‘Vurig als het avondrood’, leuk dat de vorige karakters er ook weer in voorkwamen. Ik vond het juist spijtig dat de hoofdfiguur Liana (deel 1) een beetje als ‘suffie’ werd beschreven nu. Zij was het die Rogans bed in brand had gestoken?
Ook had ik op het einde graag nog wat meer over Severn gelezen toen hij getrouwd was, maar voor de rest vond ik het een 9 waard!

Ladybug d.d. 26-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Wat smaken kunnen verschillen! Ik vond dit boek niet veel aan. Ooit als tiener meerdere malen in de handen gehad (lenen bij de bieb), maar nooit geheel gelezen. Elke keer stukjes, verder kwam ik maar niet. Misschien vind ik het mooier nu ik wat ouder ben.

Dreamer d.d. 17-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling