ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:47




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:45 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het was een leuk boek, maar ik heb wel veel leukere gelezen.
Ik vond het een beetje rommelig (van de hak op de tak) geschreven. Het verhaal is wel leuk, twee tweelingzussen (twin of fire, twin of ice) die heel anders zijn, waarvan de ene uiteindelijk met de verloofde van de ander trouwt.
Eigenlijk lees je ook maar de helft van het verhaal en in Als een vrouwenhart ontwaakt wordt het hopelijk één verhaal (die moet ik nog lezen).
Ik had dus wel het idee dat ik het een en ander miste. Verder loopt er nog een verhaallijn doorheen over het zware leven van mijnwerkers en hoe sommigen proberen daarbij te helpen, maar dat werd ook niet geweldig uitgewerkt.
Ik heb goeie hoop dat alle puzzelstukjes met deel twee op z'n plek vallen. Dat zou wel fijn zijn, want op de laatste pagina zocht ik tevergeefs naar de rest van het boek.
Het was dus een interessant aanzetje, maar voor mij nog geen compleet verhaal!

Mijn cijfer: een 6,5 met de mogelijkheid tot een 7,5 - 8 als deel twee heel goed is.

Sandra d.d. 10-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was de ingewikkeldste leespartij die ik ooit gehad heb, want ik heb de twee boeken gelijktijdig gelezen (Als een vrouwenhart ontwaakt en Op de vleugels van een droom).
Telkens wanneer er iets gebeurde in het leven van de andere zuster, stapte ik over op het andere boek (de verhalen lopen namelijk synchroon).
Een heel gecompliceerde manier van lezen en ik heb het gelukkig nooit meer hoeven herhalen.
Toch geeft het wel aan hoe inventief JD als schrijfster is, want ik ben dit bij andere schrijvers nog niet tegengekomen, net als een tweetal boeken met een happy/niet zo happy end.

Petra d.d. 11-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling