ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 21:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ja, ik weet niet precies wat ik over dit boek kan of moet zeggen. De andere boeken die ik van JD gelezen heb grepen me vast en lieten me niet meer los, ik moest gewoon weten hoe het boek zou aflopen. Bij dit boek was dat helemaal niet het geval.
Hoe kan dat nou? Misschien het feit dat ze na ongeveer 3 hoofdstukken al zegt dat ze van hem houdt en dat je het hem nooit hoort zeggen. Daar hou ik niet zo van, het is wel duidelijk maar toch. Of misschien dat ik me aan Prescott zat te ergeren.
Hoe ik het ook bekijk. Ik vond er niks aan en ik was blij dat ik hem uit had, zodat ik aan een ander boek kon beginnen.

Mascha d.d. 06-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het wel een leuk boek, maar niet echt super. Hij is meer geschikt als kort tussendoortje, het verhaal is niet erg lang. Wat ik jammer vind is dat je eigenlijk midden in een verhaal valt en dat de hoofdpersonen niet echt goed uitgewerkt zijn. Tijdens het verhaal kom je iets meer te weten over hun achtergronden, maar ik vind het leuker als dat in het begin gebeurt ter introductie.
Het boek is niet heel beschrijvend en daarmee bedoel ik dat hier meer een kwestie is van dingen die gebeuren. Je leest vrijwel niets over gedachtens of gevoelens van de vrouw Chris en al helemaal niet van Tynan.
Niet slecht, maar ook niet super!

Marita d.d. 29-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling