ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:10




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vurig als het avondrood
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 21:37 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat een juweeltje! Het sleept je mee... het houdt je in z'n ban...
Hij is krachtig, zij is behoorlijk pittig, ze weet wat ze wil en gaat ervoor.
Soms is dit boek werkelijk ontroerend...

Mijn cijfer: 8,5!

Frenia d.d. 16-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Even denken hoor. Ging dit boek niet over Liana en.... eh die kerel met elke dag een vrouw in zijn bed die genoemd is naar de dag van de week (JD moet wel denken als een kerel op hierop te komen!).
Erg gelachen om dit boek. In het begin is het wel zo'n bruut, maar op het einde...... Blaffende honden bijten niet he.

Mijn cijfer: zeker een 8

Sandra d.d. 18-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Yep, dat was het: elke dag van de week een ander en dan steekt zij z'n bed in brand :-)).

Frenia d.d. 18-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met jullie eens. Heerlijk boek.

Hennes d.d. 20-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek was echt super!!!!! Liana is een geweldig personage, Rogan is een echte held en er komt heel veel humor in het verhaal voor. Dat vind ik toch altijd wel erg belangrijk, heb om sommige stukken echt hardop in een deuk gelegen!! Rogan is een echte stoere held, maar af en toe had hij van die grappige, klunzige dingen... Hahah, vond dit boek echt super!!!!!

Mijn cijfer: een dikke vette 9

Sharon d.d. 07-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

H E E R L IJ K !! Och hemel, wat heb ik weer genoten van deze roman!
Een hartveroverende Liana, een dametje boordevol pit, en een heerlijk barbaarse Rogan ("heerlijk" pas op het moment dat hij zich regelmatig wast …).
Hij trouwt haar alleen om het geld (om oorlog te kunnen voeren) en laat haar dat écht duidelijk blijken. Hij gedraagt zich als een schoft en weet zelfs haar naam niet te onthouden.
Schitterend is de actie van Liana, als Rogan in bed ligt met één van zijn hoertjes (de Dagen van de week) en zij het bed in brand steekt.
Door haar doorzettingsvermogen, en haar liefde voor hem, ontdooit Rogan en begint hij oog voor haar te krijgen en glimlacht zelfs af en toe.
Severn, de broer van Rogan, is vreselijk jaloers en bang dat zijn broer zijn plichten zal verzaken. Hij zorgt er voor dat Rogan en Liana zich van elkaar verwijderen. Maar oh, wat een spijt krijgt hij daarvan: Rogan is niet te genieten en tijdens de trainingen vecht hij zo hard, dat het wel oorlog lijkt! En de vlooien, luizen en ratten, die Liana door haar zorgen had laten verdwijnen, krijgen ook weer vrij spel! En in het brood zit weer zand…
Severn verzint zélf de oplossing: Hij sluit Liana en Rogan op in één kamer. Wat zich in die kamer afspeelt is een zalig verhaal op zich!
De man die wéken lang de naam van zijn vrouw niet kon onthouden en zich ten opzichte van haar als een bruut gedroeg, ontdekt uiteindelijk, in de weken dat Liana ontvoerd is door de Howards, dat Liana veel meer is dan geld alleen: Hij mist haar! Zij is de enige persoon die hem ooit aan het lachten had gemaakt. Zij is de enige die hem durft te bekritiseren (andere vrouwen waren daar te bang voor geweest). Zij had moed!
Een schitterend verhaal, vol emoties, vol humor! Zalig!

Hanny d.d. 12-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Liana een pittige tante, bestuurt het landgoed van haar vader heel kundig. Aangezien haar stiefmoeder zelf de touwtjes in handen wil hebben, haalt ze haar man (de vader van Liana over om een man voor haar te zoeken). Liana wijst echter iedereen af, maar op een dag ziet ze een man bij de poel en daar wordt ze verliefd op en ze trouwt met hem.
Hij is echter om haar geld getrouwd en is een behoorlijke bruut. Haar meid geeft haar adviezen hoe ze zich moet gedragen om een getrouwde vrouw te zijn. Dit duurde gelukkig niet te lang (die adviezen), want ik vond ze behoorlijk irritant.
Op een gegeven moment wordt Liana gelukkig weer de pittige tante en weet ze op leuke wijze het hart van haar man te veroveren.
Het einde vond ik ineens wel snel gaan en had toch iets beter uitgewerkt kunnen worden.
Kortom, een leuk boek vol actie en erotiek, leuke bijfiguren en twee sterkte hoofdpersonen.

Mijn cijfer: 8,5

Sonja d.d. 17-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem door de goede commentaren aangeschaft en ik moet zeggen, ik heb er geen spijt van gehad! Ik heb hem ineens uitgelezen. Het was lang geleden dat ik nog eens een boek spannend en leuk vond van begin tot eind! Ik heb er dus een nieuwe schrijfster bij waarvan ik al haar boeken zal verzamelen...

Mijn cijfer: 10

Ladybug d.d. 26-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling