ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 18:02




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Als de rivier roept
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:03 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Hehe, weer een JD uitgelezen!!! Hij was niet zo spectaculair als de eerste 2 die ik gelezen heb, maar het was toch wel een heel romantisch en heel goed boek. 2 sterke hoofdpersonages en op het einde kan het boek toch nog een verrassende wending tonen!!! Vind het alleen jammer dat ik nu niet weet of Justin al dan niet nog leeft...

Mijn cijfer: 8

Frenia d.d. 14-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een leuk boek. Vanaf het begin heeft Leah mijn sympathie, maar pas als ze gaandeweg wat meer haar op haar tanden krijgt, vind ik haar ook écht leuk. Wesley vind ik minder leuk in het begin, een beetje een zeur (een vent van 35 die zit te zaniken dat hij altijd moet doen wat zijn oudere broer zegt), maar ook hij wordt leuker naarmate het boek vordert. Kimberley vind ik wel een grappig bijfiguur en de manier waarop Leah met haar omgaat, vind ik ook heel leuk. Ik vind het niet een van JD's beste, maar zeker ook niet een van haar mindere werken.

Mijn cijfer: 7,5

Petra d.d. 22-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een heel leuk boek. Ze heeft zeker nog betere boeken, maar het las heel vlot. Leah vond ik een hele leuke hoofdfiguur, hoe ze een hele transformatie moet doorgaan....
Ik vind het vooral ook leuk als je de voorafgaande boeken hebt gelezen, want dan ken je ook de geschiedenis van de andere personen in het boek.

Mijn cijfer: 7

Claudine d.d. 22-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit ook een enorm goed boek, alleen vind ik Wesley in het begin nogal... euhm... een idioot. Dat hij helemaal niet doorheeft dat zijn geliefde verloofde niet voor hem bestemd is...
Ik vind het boek vooral goed wanneer je het verhaal van Wesleys grote broer hebt gelezen, ik ben de titel even vergeten, maar het was ook een goed boek.

Mijn cijfer: 8

Sara d.d. 23-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit niet het beste boek van JD, maar het is ook niet slecht. Gewoon een paar heerlijke uurtjes JD lezen.
Wesley begint oenig maar wordt steeds leuker. En we dromen toch allemaal over zo'n verandering als Leah doormaakt. Hoewel die badscène....

Heleen d.d. 23-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik moet zeggen dat ik met een bang hart aan dit boek begon na het lezen van 'Melodie van de liefde', mijn eerste JD ooit. In dat boek had ik er last mee om de personages uit elkaar te houden. Maar daar had ik tijdens het lezen van 'Als de rivier roept' geen last van.

Ik vind het een heel leuk verhaal met soms hilarische momenten en toffe personages. Al vond ik Wesley in het begin een arrogante zeurkous. Maar naarmate het verhaal vordert, werd hij steeds leuker.

Fienemien d.d. 25-08-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Deze was leuk!! Vooral die scène dat Leah met haar armen vol rotzooi staat en Wesley maar door blijft aangeven!
Ook Kimberley vond ik soms geinig, niet omdat het nou zo'n leuk mens was, maar omdat ik ook zo iemand in mijn omgeving heb en stel me haar gewoon in die situatie voor…

Ik vond Wesley soms wel een beetje te hard tegenover Leah, maar gelukkig komt er een happy end!

Prinses Laura d.d. 26-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling