ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 19 apr 2024 20:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De wilde baron
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:17 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is mijn eerste boek van CC en moet zeggen dat ik het wel een leuk boek vond. Het begin vond ik minder, maar later werd het een stuk beter en spannender.... Rohan en Susannah zijn een leuk stel samen, alleen vond ik het dochtertje van Susannah soms wel erg vervelend met haar gekrijs en gezuig op haar vingers. Dit boek zou naar mijn mening in de catagorie vallen van Luchthartige Misdaad HR. Het boek bevatte ook wat humor, maar weinig erotiek. Al met al vond ik het een leuk boek

Mijn cijfer: 7

Hennes d.d. 16-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is al weer even geleden dat ik deze gelezen heb, maar dit zegt mijn dbase:
Leuk boek, een echte Coulter. Je leest het met een glimlach. Hij is een heerlijke vent, zij een slimme meid. Geen echte knallende dialogen hier, maar wel leuke en vermakelijke. Boek loopt niet over van de passie.

Petra d.d. 16-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet nog dat ik dit boek bij De Slegte zag liggen en ik heb het natuurlijk meteen gekocht.
Ik vond het ook een leuk boek om te lezen, de andere boeken van haar zijn ook leuk.

Mijn cijfer: 7

Mascha d.d. 16-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een leuk en grappig boek!!!
Het boek gaat over Rohan (de 5e baron) die een chantagebrief krijgt waarin wordt beweert dat Rohan´s overleden broertje een maîtresse op na hield en dat zij dus nu onteerd is. Dus besluit hij de dame in kwestie een bezoekje te brengen, maar die weet niets van de brief af en is helemaal niet blij hem te zien en probeert hem ook zo snel mogelijk te lozen en dan begint het verhaal...
Dit is pas het 2e verhaal van CC wat ik lees en ik moet zeggen dat ze heel leuk en grappig schrijft. Het verhaal zit in het begin met zoveel droge humor dat ik regelmatig hardop in de lach schoot!!! En als dat niet het geval was dan zat ik met een domme grijns op m´n gezicht te lezen.
Het einde vond ik niet heel erg sterk, maar al met al vond ik het een goed boek.

Mijn cijfer: 7

JLoVe d.d. 22-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling