ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:05




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Lady Jane
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Lady Jane is één van mijn favoriete boeken.
Jane is in het begin een beetje naiëf, maar ze wordt inderdaad door schade en schande wijs en op het eind blijft er niet veel meer over van het arme weerloze dienstmeisje.
En de held in dit verhaal ja, in het begin vind je het een hersenloze fat, maar naarmate het verhaal vordert wordt hij beter en beter.
Er zijn een aantal verassende wendingen in het verhaal.

Mijn cijfer: een dikke 9

Lizzie d.d. 08-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Lady Jane was een van de eerste HR's die ik gekocht heb en het is inderdaad een heerlijk boek. Wel een beetje hard in het begin, maar dat hoort in de strekking van het verhaal. Vooral het feit dat ze wraak kan nemen is altijd lekker om te lezen.

Mijn cijfer: 8

Karina d.d. 08-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een heel mooi verhaal, goed geschreven en als je eenmaal aan het lezen geslagen bent, wil je niet meer stoppen.
Spanning, emotie en erotiek, je vindt het allemaal in Lady Jane.
Het vehaal gaat over een veertienjarige meisje dat bij rijke mensen werkt en ontslagen wordt. Op zoek naar nieuw werk wordt ze door een bekende butler op brute wijze verkracht. Nadat ze ontsnapt is, krijgt ze hulp van een vriend en diens meesteres.
Jane krijgt een nieuw onderkomen bij de rijke familie Payton. Het gaat haar voor de wind en uiteindelijk trouwt ze met de zoon des huizes. Ze wordt een heuse Lady en is dienstmeid af.
Na een paar jaar huwelijk overlijdt haar man en keert ze terug naar de plek des onheils. Daar beginnen de problemen. Jane komt oog in oog te staan met haar verkrachter en haar vorige bazin. Maar ze is nu de rijke weduwe Payton. Zullen ze haar herkennen?

Mijn cijfer: een dikke 9

Charivy d.d. 22-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling