ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 21:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:02 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tweelingzusters, totaal verschillend van elkaar, de een heet Angelet en is heel lief, onschuldig, spontaan en de ander heet Bersaba en is intelligent, niet op haar mondje gevallen en een beetje vals...
Het is op zich een leuk verhaal over de ontwikkelingen rondom de zussen, vooral wanneer Angelet is getrouwd en Bersaba daar komt logeren en gevoelens voor haar zwager krijgt. Het verhaal wordt heel rustig verteld in een ik-vorm van beide zussen die elk aan de beurt komen. Daar moest ik ook aan wennen: een HR in een ik-vorm. Niet voor herhaling vatbaar. Op een gegeven moment voel je de spanning tussen Richard en Bersaba als ze in zijn slaapkamer komt, but that's it! In een historische roman is het een beloning om te lezen wanneer ze elkaar eindelijk kussen e.d. Nou, dan kun je lang blijven lezen, want er is totaal geen erotiek in het boek geschreven! In een HR hoort erotiek en anders kan ik het geen HR noemen…

Mocht je dit boek in je kast hebben liggen, dan kan ik alleen maar zeggen: lees het maar op middag wanneer je niks te doen hebt. Het verhaal is op zich wel leuk, maar zeker geen topper.


Priya d.d. 27-08-2009

------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling