ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Als een wilde wervelwind
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:57 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nadat ik 'Slavin van haar hart' en 'De vurige fluistering van haar hart' had gelezen was het eindelijk tijd voor 'Als een wilde wervelwind'.
Ik had me heel erg op dit boek verheugd, want het verhaal sprak me erg aan. Nou ik kan je zeggen dat ik niet teleurgesteld was. Wat een fantastisch boek zeg!
Zowel heldin als held zijn aan elkaar gewaagd en het boek liet me geen moment los. De dialogen zijn spetterend, verhaal geweldig en spannend. Ik zou zeggen, ga het lezen, want het is een juweeltje.

Mijn cijfer: 9

Mascha d.d. 12-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Omdat ik al veel andere boeken van Busbee heb gelezen en ze allemaal erg goed vind, had ik hoge verwachtingen. Deze zijn echter niet helemaal uitgekomen voor mij.
Het boek is erg dik, 479 blz. en het begint erg goed en spannend met de verwikkelingen tussen de man en de vrouw. Ik vind, dat dit helaas snel een beetje wegzakt. De spanning gaat weg en het verhaal kabbelt maar voort en het is dus echt geen dun boek! Voor mijn gevoel is er veel meer aandacht besteed aan alle oorlogsverwikkelingen tussen Amerika en Engeland dan aan de relatie tussen de hoofdpersonen en dat vind ik jammer.
Bovendien wordt een groot gedeelte van het verhaal uit het standpunt van de man verteld en lees je bijna niets over de gedachtes van de vrouw.
Wel leuk om te lezen dat Jason en Catherine, uit een vorig boek, weer langs komen.

Mijn cijfer: Ik vind het lastig om een cijfer te geven, maar ik geef het boek een 6,5/7.

Marita d.d. 17-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

De titel kon niet beter gekozen zijn, want als iets Nicole omschrijft is het wel een wervelwind.
Net als van de vorige Busbee-boeken heb ik ook enorm van dit boek genoten. Het is weliswaar een heel dik boek, maar het verhaal is zo meeslepend, boordevol spanning. Christopher is in het begin van het verhaal een zeerover (en dat is weer eens wat anders). De relatie tussen Christopher en Nicole is uiterst passioneel maar wil maar niet vlotten. En intriges uit hun beiden verleden spelen een grote rol.
Heel af en toe maar wordt het verhaal een tikje saai. Maar dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken. De vorige Busbee boeken die ik heb gelezen, vond ik net iets beter en daarom krijgt dit verhaal van mij een.....

Mijn cijfer: 8

Inge d.d. 01-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet nog dat ik zuchte en pufte om aan zo een dik boek te beginnen, maar heb het dan toch maar uitgelezen. Ik heb er welgeteld 2 dagen over gedaan. Ik vond dat hij als een trein las, hoewel ik eerlijkheidshalve moet toegeven dat ik een paar blz. heb overgeslagen als het teveel over de oorlog ging.

Mijn cijfer: 8+

Lieveke d.d. 15-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek een paar maanden terug gelezen, maar ik vond hem een beetje tegenvallen. Het verhaal was leuk, maar ik er vond iets teveel gepraat over oorlog in staan. Van die ellenlange beschrijvingen houd ik niet. Geef mij maar gewoon een leuk verhaal tussen de man en vrouw op zich.

Marita d.d. 16-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling