ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:56 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat ben ik toch dol op de sfeertje die Busbee weet op te roepen! Dat broeierige van New Orleans. Ik vond dit weer een heel mooi boek. De verhaalwendingen vind ik heel verfrissend na de terugkerende thema's van BS.
Een opwindende kerel die dit keer mijn geduld wel heel erg op de proef stelde (het zijn altijd zulke brute mannelijke mannen die pas op het einde ontdooien) en een geweldig pittige vrouw.

Mijn cijfer: 8

Sandra d.d. 28-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zopas dit boek dichtgeslagen en kan niet wachten met mijn mening te delen met de rest van het forum.
Dit boek was echt fantastisch: humor, prachtige dialogen...
Ik heb het in één ruk uitgelezen. Echt waar: ben pas gisteren in de namiddag aan het boek begonnen en het is al uit.
Het boek gaat over Leonie, die zwanger raakt. Maar omwille van een opgezette naamsverwarring, confronteert zij de verkeerde man met haar kind. Het karakter Leonie is zeer sterk. Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Over de plot zal ik maar niet te veel vertellen, anders is het niet leuk meer om lezen. Deze roman heeft echt alles wat een historische roman zo leuk maakt om lezen.
Het boek is wel helemaal niet recent, dus het zou me niet verwonderen als heel wat forumleden het al gelezen hebben (ik ben maar een beginnertje en de bib bevat niet zoveel nieuwe boeken), maar ik wou mijn enthousiasme toch ergens kwijt.

Inge d.d. 14-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek meegenomen op vakantie en het in één dag op het strand uitgelezen (de mensen daar vroegen zich af wat ik in godsnaam kwam doen, want ik heb geen een keer gezwommen!!).
Maar ik deel je mening dat het een geweldig boek is.

Mijn cijfer: Dikke 10

Isabella d.d. 14-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk dit boek. Het blijft de hele tijd spannend. Ik moest de hele tijd doorlezen om te zien wanneer alle misverstanden werden opgelost.
Leonie als krachtige zelfstandige vrouw en Morgan die heen en weer wordt geslingerd door geloof en ongeloof. Heerlijk boek!

Mijn cijfer: 9

Monique d.d. 04-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met jullie eens. Echt een heerlijk boek.

Inge d.d. 05-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een geweldig boek. Ik vond 'm 's ochtends op de deurmat en 's middags had ik 'm al uit, zo goed vond ik 'm!!

Annabel d.d. 06-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Goed boek, leest lekker weg. De chemie tussen Leonie en Morgan is zeker aanwezig en dat is wel iets waar ik van hou. Geen wereldboek, maar toch leuk.

Mijn cijfer: 8

Wendy (via mail) d.d. 09-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Het is geen slecht boek, maar ook niet echt goed. Ik vond het nogal simpel geschreven eigenlijk en verkrachting vind ik eigenlijk ook niet leuk.
Alleen de aantrekkingskracht en de erotiek vond ik wel goed tussen de hoofdpersonages. Daarom krijgt het nog een 7, maar ze wordt niet één van mijn favoriete schrijfsters.

Ladybug d.d. 13-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling