ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:54 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb dit boek al een aantal jaren in mijn bezit en soms moet ik het dus gewoon opnieuw lezen. Ik kan er steeds opnieuw van genieten. Morganne ondergaat een grote verandering van straatjochie (ze doet zich voor als een jongen) tot vooraanstaande dame.
In tegenstelling tot andere HR houdt dit boek je wel lang in spanning. Niet wat betreft de liefde, maar wel wat betreft de afkomst van Morganne en de identiteit van de persoon die het op het leven van Morganne heeft gemund.
Ik zou iedereen die dit boek nog niet heeft gelezen, aanraden het toch te doen. En dit boek bewijst ook dat Busbee heel wat verschillende genres aankan.

Mijn cijfer: 9

Jodi d.d. 01-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek ook al een aantal jaren in huis en ook al een paar keer gelezen. Ik vind het absoluut een geweldig boek.

Mascha d.d. 05-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ook ik heb dit boek in mijn collectie. Het is een superleuk boek. Ik lees zo nu en dan alleen de stukjes die ik errug leuk vind. Tijd om het hele boek te lezen heb ik niet, omdat ik nieuwe boeken aan het lezen ben.

Priya d.d. 06-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek was naar mijn gevoel een van de zovele dat een meisje zich als jongen kleed enz enz. Maar het liep toch anders dan ik had verwacht!
Ik had geen idee wie de 'dader' was, de eenogige man. Ik kwam er pas achter toen de rest er ook achter kwam.
Boek was leuk, erotische scenes waren er niet zoveel, maar als het voorkwam, kwam het ook wel goed.
Morgana is een pittige tante. En tja, Royce ook, lekkere held en heldin zou ik zeggen.

Mijn cijfer: 9-

Hannie d.d. 24-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een boek dat ik regelmatig herlees. En elke keer vind ik het weer zo spannend. Meisje als jongen verkleed is inderdaad weinig origineel, maar het detective-achtige dat het verhaal heeft, is dat wel en daarom vind ik het echt een topper.

Jodi d.d. 24-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek!!!!!
Morgana is zo fantastisch pittig, en Royce is inderdaad onweerstaanbaar!!
Ik vond het zo'n heerlijk boek omdat het evenwicht gewoon goed was. Morgana is een vrouw die haar eigen boontjes wel kan doppen, maar toch erg blij is met het feit dat ze bij hem beschermong kan zoeken. Royce geeft inderdaad dat gevoel van: het interreseert me allemaal niets, maar ondertussen...
Ik vond het ook goed dat het boek je ook tot op het eind in spanning houdt en dat is bij andere boeken niet altijd het geval, dan prik je er nogal snel doorheen.
Geen overdreven erotiek, maar dat heb ik ook niet gemist, wel genoeg spanning en romantiek!!

Mijn cijfer: 9

Realynn d.d. 12-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is inderdaad een heerlijk boek. Het evenwicht in het boek is inderdaad goed.
Morgana is een pittige vrouw, die ergens voor staat, maar het toch wel fijn vind om toenadering te zoeken bij het mannelijk geslacht... in dit geval dan Royce.
Een heerlijk romantisch boek.

Mijn cijfer: Hmmm...een cijfer....8,5

Natasja d.d. 12-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk het laatste deel uit de vervolgenreeks gelezen, weliswaar door elkaar, maar kom.
Dit boek toont opnieuw twee sterke karakters, spetterende dialogen en op tijd een erotische scène. Helemaal Busbee. Maar opnieuw slaagt Busbee erin een origineel verhaal neer te zetten. Dit maal door het mysterie van de eenogige man. Pas op het einde weet je wie hij is. Zoals altijd heb ik ervan genoten.

Mijn cijfer: 9

Inge d.d. 11-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Royce en Morgana, een geweldig stel samen.
Ik vind dit een geweldig boek. Leest als een trein, spannend en mysterieus. Inderdaad niet al teveel erotische scènes, maar dat vond ik in dit boek helemaal niet zo erg, het verhaal op zich vind ik al boeiend genoeg.
Het leukste van dit boek vind ik wel dat je op het eind een aantal personen hebt die voor de eenogige man door kunnen gaan. Dus het blijft spannend tot de laatste pagina.

Mijn cijfer: 9,5

Daylinn d.d. 11-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Een beetje hetzelfde dan bij meer boeken van haar. Ik mis hier ook een beetje de passie en chemie tussen de hoofdrolspelers.

Mijn cijfer: 7,5

Wendy d.d. 09-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ook dit boek heb ik al diverse malen gelezen, maar het blijft gewoon super. Wat een goed verhaal en wat is Royce een heerlijke held; om je vingers bij af te likken!

Morgana wordt door Royce betrapt op het moment dat ze zijn zakken probeert te rollen. In het begin denkt Royce dat hij een jongen te pakken heeft, maar al snel komt hij erachter dat er een mooie vrouw onder de vermomming schuil gaat.
Dit boek houdt je absoluut in spanning als het gaat om ‘wie is een eenogige man’. De bijrollen van haar broers zijn erg leuk.

Mijn cijfer: 9

Mascha d.d. 09-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling