ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Slavin van haar hart
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:51 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Beslist de moeite waard (nogmaals bedankt voor de tip, Priscilla).
Slavin van haar hart is een zeer spannend boek en verveelt bijna geen minuut. Bijna, omdat de historische details soms wel heel erg werden uitgediept. De verandering die het hoofdpersonage van zigeunermeisje tot lady ondergaat is verrassend geschreven en het hoofdpersonage ondergaat ook heel wat, zondanig dat er flink wat afwisseling in het boek zit.
Niet zomaar 'ze ontmoeten elkaar en verder gaat alles goed'. Nee, in het begin vliegen de vonken eraf tussen die twee. Jason heeft heel wat moeten doen om haar tot de zijne te maken.
Ik vermeld ook 'verrassend' omdat dit verhaal voor mij uniek is, het heeft volgens mij geen link met andere verhalen. Soms kan je dat zo hebben van 'dit lijkt wel heel sterk op dat andere...'. In dit boek is dat dus totaal niet zo. Kortom: voor mij op naar het tweede deel van deze serie.

Mijn cijfer: 9

Inge d.d. 20-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek al een hele poos geleden gelezen (enkele jaren). Maar telkens ik over het boek hoor praten wil ik het opnieuw lezen. En bij deze ga ik dat ook maar eens doen. Het is echt een aanrader voor iedereen (het vervolg trouwens ook) en laat jullie niet afschrikken door de dikte. Ik zeg altijd: dubbel zo lang genieten!

Jodi d.d. 26-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Nou, na alle lovende kritieken op dit boek kon ik natuurlijk niet achter blijven om het ook te gaan lezen.
Ik ben een grote Busbee fan en dit boek had ik al een paar jaar in de kast staan zonder het ooit gelezen te hebben. Ik ben twee dagen geleden begonnen met lezen en nu heb ik hem uit.
Helaas moet ik eerlijk bekennen dat het me een beetje tegen viel. Begrijp me niet verkeerd, het is een schitterende HR, maar ik heb betere boeken Busbee gelezen. Voordeel is nu wel dat ik alle vervolgen lekker kan gaan lezen.

Mascha d.d. 06-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek een week of twee gekocht en onmiddellijk uitgelezen. Gedurende een korte tijd had ik wel een wrang gevoel in mijn mond. Ik kan er niet tegen dat een vrouw in eender welk boek slecht behandeld wordt.
Natuurlijk treft beide personages blaam. Uiteindelijk is het een erg hartstochtelijk boek en komt alles gelukkig goed.

Mijn cijfer: 8+

Sara d.d. 09-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Busbee is niet echt een van mijn favoriete schrijfsters, maar haar boeken staan al een hele tijd te wachten op mijn plank, want nadat ik er drie had gelezen was ik niet echt enthousiast behalve over De vurige fluistering van haar hart, die vond ik geweldig. En nou deze.
Het gaat over Jason Savage en Tamara/Catherine (ze is er nog niet uit). Het speelt zich af in de tijd dat Amerika nog verdeeld was tussen Spanje, Frankrijk en Amerika. Jammer genoeg wordt daar heel veel aandacht aan besteed.
En ik heb het ook niet zo op mannen die vrouwen slaan, en dat de heldin wordt verkracht vond ik ook niks, en oh my god, de manier waarop de verkrachter aan zijn einde komt...
Maar ondanks alles zit er toch ook wel een mooi verhaal in.


Mijn cijfer: 7-

Hanane d.d. 05-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben niet verder gekomen dan blz. 60 of 70. Het verhaal kon mij totaal niet boeien.
Misschien een tijdelijk concentratieprobleem, ik maar vond het erg verwarrend. Mischien wou ik het wel niet snappen?

Sonja d.d. 29-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek was voor mij ook geen doorkomen aan, verschrikkelijk. Ik heb hem uiteindelijk wel uitgelezen omdat ik de rest wilde lezen.
Ze heeft inderdaad haar goeie en minder goeie. Deze vond ik haar slechtste.

Mascha d.d. 30-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling