ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vlammen van hartstocht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:47 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit was het eerste boek dat ik las van Shirlee Busbee en ik was meteen verkocht. Ik vond dit echt een geweldig boek en heb het daarna nog een aantal keren gelezen. Vooral de 2 hoofdpersonen: Adam en Savanna vond ik helemaal geweldig.
Het verhaal vond ik goed. Er zaten een hoop goede leuke elementen in (welke dat zijn ga ik natuurlijk niet verklappen).
Dit boek is deel 2 van een reeks (deel 1 is Slavin van haar hart) en de personen uit dit boek komen nog in een aantal andere boeken van SB terug (Jason Savage en Blooddrinker bijvoorbeeld).
Helaas heb ik zelf niet al te veel boeken van SB gelezen, dit doordat onze bieb (slechts) 6 van haar boeken heeft en deze constant uitgeleend zijn. Maar in de toekomst zal het me vast wel lukken om ook haar andere boeken te lezen. Nu maar hopen dat ze me net zo bevallen als de boeken die ik al wel gelezen heb.

Mijn cijfer: 9

Annabel d.d. 17-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Echt een fantastisch boek. Het vervolg op Catherine en Jason. Adam, de broer van Catherine, wordt in dit boek verliefd op Savanna, de dochter van Davalos. De Davalos die zijn zuster ooit zoveel kwaad berokkende. Een boek boordevol spanning en geweldige liefdesscènes. De details waarin Busbee soms dreigt te vervallen zijn hier niet aanwezig, waardoor het boek zeer vlot leest. Echt een boek dat je vanaf de eerste zin volledig in de ban heeft. Volgens mij een van de beste boeken van Busbee. Ik vond het beter dan Slavin van haar hart.

Mijn cijfer: 9,5

Inge d.d. 21-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond dit ook een geweldig boek en het behoort ook tot 1 van mijn favo's.

Mascha d.d. 21-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Toevallig kom ik net uit m'n bed, na 3 uur in dit boek gelezen te hebben.....
Het is echt één van mijn favoriete boeken en het was de eerste Busbee die ik gelezen heb. Echt een super boek!!

Annabel d.d. 23-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ook voor mij was dit boek de eerste Busbee die ik ooit gelezen heb. Ik moet wel zeggen dat ik hem al een hele tijd geleden heb gelezen, maar ik heb hem pas nog opnieuw ter hand genomen.
Vanaf het moment dat ik hem de eerste keer uit had, was ik gewoon verkocht. Ik ben sindsdien op zoek gegaan naar elke Busbee-boek die ik maar kon vinden en heb ze verslonden.

Mijn cijfer: een dikke 10

Lieveke d.d. 15-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk boek. Een echte Shirlee Busbee; al haar boeken zijn een beetje hetzelfde. De chemie is in dit boek wel aanwezig tussen Savanna en Adam. Niet een boek dat ik nog een keer zal lezen, hoogstens bepaalde passages.

Mijn cijfer: 8

Wendy (via mail) d.d. 09-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling