ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vonken van begeerte
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:47 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een leuk en goed boek. Enige nadeel is dat het einde lang duurt. Je voelt aan dat er wat gaat komen en dat duurt te lang. Verder wel goed, met goede humor en goede erotiek (wel vaak beschreven).

Mijn cijfer: 7,5

Monique d.d. 06-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je eens, op het laatst vond ik het niet echt meer leuk, maar voor de rest vond ik het redelijk goed.

Amanda d.d. 07-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Gelukkig, meningen verschillen..... Ik vind dit een geweldig boek!

Sandra d.d. 07-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

De titel is erg goed gekozen! Een prachtig verhaal vol emoties! Dit boek heeft alles eigenlijk, van haat tot en met liefde.
Hij: een heerlijke, felle man. Zij: een echte vrouw. Dit boek is precies zoals ik het hebben wil!
De omgeving werd mooi beschreven. Het kostte mij totaal geen moeite een "film in mijn hoofd" af te draaien!
Een jaar geleden heb ik dit boek ook al gelezen, en ik moet zeggen dat het geweldig was het nog een keer te doen!

Hanny d.d. 04-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad, een super boek om te lezen.

Astra d.d. 23-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek afgelopen weekend gelezen. Het is inderdaad een schitterend boek. Ik heb me geen moment verveeld.

Mascha d.d. 25-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk boek. Weer een boek met een foute man, donker en gesloten. Hou meer van boeken waar de mannen moeite doen voor de vrouwen (de jagers zijn) en niet andersom.

Mijn cijfer: 8

Wendy (via mail) d.d. 09-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

In één woord... Wauw! Wat een heerlijk boek. Buiten dat het een romantisch liefdesverhaal was, zat er ook nog een "who done it"-verhaal doorheen geweven.

De gebeurtenissen volgen elkaar in rap tempo op, dus het verhaal wordt nergens saai. Het boek staat bol van de intriges. Errug leuk allemaal.

Ik heb van elke letter genoten.

Mijn cijfer: 8,5

Hélène d.d. 05-10-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling