ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 13:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb gelezen wat Petra over het boek schrijft (op de website) en ben het eigenlijk helemaal met haar eens: geen echt liefdesverhaal en veel seks.
Persoonlijk heb ik niets tegen seks, ik lees wel graag Small, maar in dit boek was het wel iets teveel. De verhaallijn vond ik wel mooier worden eens Danielle van Garth af was. Met een beetje minder seks was dit best een mooi verhaal geweest.

Mijn cijfer: 6

Jodi d.d. 10-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Moeilijk om een beoordeling te geven voor dit verhaal. Ik heb er gemengde gevoelens over.... ik vind het goed en niet goed.
Er zitten bizarre (hele) stukken in. Er zit wel een happy end in, maar ja,........

Ik kan geen cijfer geven wat ik ervan vind.

Kanjer d.d. 25-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk boek, doet me enigzins aan de boeken van Bertrice Small denken. Niet zo heftig natuurlijk.
Danielle is net achtien als ze haar eerste bal heeft en alle mannen het hoofd op hol jaagt met haar uiterlijk. Tevens ook de avond dat ze ontvoerd en sexueel wordt misbruikt. Na deze ervaring verhuist ze naar Amerika en wordt de minnares van een onbeschoft heerschap, Hamilton. Ze overleeft een treinongeluk en wordt gevangen gehouden. Wie is haar redder?
Na haar bevrijding verbreekt ze de relatie met Hamilton, en wordt wederom ontvoerd. Maar wie is die man toch die haar voor de tweede keer red en zelf achter de tralies terecht komt?

Mijn cijfer: 7

Charivy d.d. 23-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Roekeloze hartstocht was het in ieder geval zeker.
De hoofdpersonen, Garth o.a was een eikel, Walt (de gemaskerde man) vond ik ook maar apart en Danielle is een hartstochtelijke vrouw, maar erg naïef in het begin. Heel veel later gingen haar ogen pas open (nou ja, voor de helft dan).
Romances en erotiek ruim voldoende, alleen op het laatst miste ik die wel weer (laatste hoofdstuk). Toen ze haar liefde eindelijk weer ontmoette miste ik wel de romantiek.
Ik vond het einde veel te kort, had veel beter uitgediept mogen worden.
Al met al geen slecht boek, maar wel een aparte.

Mijn cijfer: 8

Sonja d.d. 25-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling