ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:29




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mijn wilde hart
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 07:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik vind dit boek veel weg hebben van Amanda Quick. Mooi verhaal, humor, maar vooral met smeulende stukjes. Dus een boek naar mijn smaak (misschien niet voor iedereen). Helaas zie ik dat dit het enige boek is dat ze geschreven heeft, op een pocket na en die heb ik dus niet. Hopelijk komt er toch een tijd dat we wat meer van haar kunnen lezen.

Mijn cijfer: 8,5

Mieke d.d. 30-11-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Vandaag ook dit boek uitgelezen. Ik vond hem heel mooi. Hoewel het verhaal iets meer opgebouwd en uitgewerkt mocht worden (vooral het einde) heb ik er zeer van genoten. Erg meegeleefd met Tereli, de man had iets meer diepte mogen hebben. Laat ik niet een heel vaatje zout op de slakjes leeggooien (daar zou Tereli ook niet blij mee zijn), hij was goed.

Mijn cijfer: 8

Sandra d.d. 14-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek heeft me weer een paar uur vermaakt. Ik ben normaal gesproken niet echt te spreken over romans waarin magische elementen zitten die ik dan net iets TOO MUCH vind. Het is mij meestal net iets te ver gezocht als je begrijpt wat ik bedoel. Heb me daar bij het lezen van dit boek totaal niet aan gestoord (een pocket waar hetzelfde het geval was is bij Jo Beverly nr. 275, kwam hier tot dezelfde conclusie).
Verder heeft dit boek voor een lach en een traan gezorgt. Als ik lees, dan ben ik echt in een fantasiewereld en heb af en toe het gevoel dat ik net iets TE veel meeleef met de karakters, kan me dan moeilijk losrukken en lees dan ook vaak in een paar uur een HR uit. Hebben jullie dat nou ook??!
Vind 't jammer dat dit het enige boek is dat van haar is uitgegeven omdat ik een volgend boek van haar zeker zou aanschaffen.

Mijn cijfer: 8,5

Cleopatra d.d. 26-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Vandaag heb ik dit boek uitgelezen. Ik vond het een leuk boek. Maar het was een beetje, tsja hoe moet ik dat nou zeggen, een beetje kalmpjes. Echt veel spectaculairs gebeurde er niet. Het was gewoon een leuk liefdesverhaal over 2 personen. Ik heb er dan ook erg van genoten. Vond ook de uitleg van Jill Barnett op het eind leuk om te lezen. En het mysterie rondom de stenen vond ik ook erg leuk gevonden.......

Hélène d.d. 09-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk boek, leest lekker snel en er zit een leuk verhaal in.
Het verhaal gaat over een gewonde ridder die in het bos gevonden wordt door een vrouw, die de bosheks genoemd wordt. Ze heeft wel speciale krachten, maar is een gewoon meisje dat met haar dieren, diep in het bos woont. Tussen de twee groeit iets.
Het is heerlijk geschreven en de liefde knalt echt van de bladzijden af. Leuke hoofd- en bijfiguren, erotiek, veel humor... ik lag soms echt in een deuk (vooral toen hij naar de wc moest. Het was de eerste keer dat hij nadat hij gewond was weer op was en de privacy in het bos zocht. Zij liep hem achterna en hij zei dat hij alleen wou zijn. Ze zei: ik heb dat dingetje van jou al gezien hoor, en ze zei dat het erg klein vond. Ze zei dat haar paard beter geschapen was).

Mijn cijfer: 9

Sonja d.d. 08-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling