ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 16:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk én spannend boek. Weduwe Artemisia, Hertogin van Southwycke schildert naakten. Als Lord Trevelyn Deveridge voor de deur staat in verband met een geheim staatsonderzoek, denkt ze dat hij het nieuwe naaktmodel is. In naam van Hare Majesteit leent hij zich hiervoor, maar hij vindt de weduwe wel érg aantrekkelijk en dat is te zien!
Artemisia raakt ook erg in verwarring van dit model. Maar spreekt hij wel de waarheid over wie hij is? En waarom vraagt iedereen opeens naar haar zaakwaarnemer, Beddington en waarom kan niemand deze man vinden? In welke zaakjes was haar vader verwikkeld? Er volgt een spannend en gevaarlijk avontuur met Russen en Indiërs.

Het verhaal leest als een trein, humoristische scènes te over (vooral als hij naakt poseert), veel spanning en erotiek. Ik vond Artemisia en Trevelyn leuke karakters, maar het spannende verhaal voerde wel de boventoon. Leuke bedienden in tijden van nood.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 15-11-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb er echt van zitten genieten onder het lezen ... Heerlijk!
Spanning, passie en humor, het zit er allemaal in! En op het laatst, op de kade, vond ik toch wel heel ontroerend ...

Beoordeling: 9-

Nicole d.d. 19-11-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Weduwe Artemisia, Hertogin van Southwycke, staat bekend om haar eigenzinnige en soms zelfs scandaleuze gedrag. Zo schildert ze graag naakte mannen. Ondanks haar ruime ervaring is ze diep onder de indruk als ze haar nieuwe model, Thomas Doverspike, in volle glorie aanschouwt.
Net als Artemisia lijkt te vallen voor zijn zelfverzekerde onbeschroomdheid, blijkt dat Thomas in werkelijkheid Trevelyn Deveridge heet. Als geheim agent gebruikt hij zijn baantje als dekmantel om een mysterieuze zaak te ontrafelen.
Artemisia is bereid de knappe Trevelyn zijn onoprechtheid te vergeven, en dan raken ze samen verzeild in een avontuur waar het gevaar én de romantiek van afdruipen.

Wel een leuk verhaal tussen Trev en Artemisia.
Die twee vallen als een blok voor elkaar, maar moeten toch samen wat problemen overwinnen voordat ze toegeven dat ze voor elkaar bestemd zijn.
Voldoende spanning, humor en erotiek aanwezig.

Beoordeling 7,5

Mirjan d.d. 11-11-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

Weduwe en hertogin Artemisa van Southwycke, Larla voor haar familie, is een kunstenares. Ze schildert o.a. mannelijk naakt. Niet alleen hierdoor, maar ook door haar gedrag, is ze een geliefd onderwerp voor de roddelblaadjes. Trevelyn Deveridge is een Brits spion, hij is op zoek naar iets wat ene Beddington in zijn bezit heeft. Daar Larla Beddington kent gebruikt hij haar om te trachten met hem in contact te komen.
Ik vond het een heerlijk en spannend verhaal. De relatie tussen Trev en Larla is goed uitgewerkt met pittige dialogen en de nodige humor. Erotische momenten zijn er voldoende, al lijkt me de plaats en tijd waarop ze willen vrijen soms toch wat ongepast. Naar het einde toe is er heel wat spanning. De onthulling over de broer van Trev vond ik afdoen aan het verhaal. Er is een mooi en ontroerend einde.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 08-10-2013

----------------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling