ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:37




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 maart 2010 11:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
O, wat is hij heerlijk, Gabriel Drake… De beruchte piraat gaat na velen jaren op zee te zijn geweest terug naar zijn ouderlijk huis. Hij verdeelt zijn buit onder zijn bemanning en wil op deze manier weer opnieuw beginnen. Hij is van mening dat hij er alles aan wil doen om het weer goed te maken tussen hem en zijn vader, en verheugt zich om ook zijn oudere broer te omhelzen.

Als hij eerst al wordt aangevallen door wat later blijkt de kasteelvrouw Jaqueline, is hij ook totaal verrast. Ook krijgt hij te horen dat zijn vader en broer en diens vrouw zich helaas niet meer onder de levenden bevinden. De enige die hem nog aan familie over is gebleven, is zijn oom die priester is geworden en vijf 'lieverds' van nichtjes.
Als alles duidelijk wordt hoe het er nu voor staat, is er maar één manier om te overleven en dat is trouwen met een hele rijke dame.
Tot zijn ongenoegen is dat dan niet de zeer mooie Jaqueline die met haar stokje door zijn huis zwaait.

Zeer mooi verhaal met een goed plot, mooie opbloei van een roman, passie, humor en zeer leuke bijrollen. Alles is aanwezig! Zeker de 5 nichtjes vind ik geweldig.

Beoordeling: 9-

Nicole d.d. 12-10-2009

------------------------------------------------------------------------------

Ik heb genoten van dit boek!
Lekker veel humor en genoeg erotiek.
Ik heb ook gelachen om de vijf nichtjes. Ook de moeder van Jaquelyn is heel lief, ook al heeft ze haar dochter als kind nogal in de steek gelaten.
Maar vooral Gabriel en Lyn zijn het perfecte paar!

Beoordeling: 9,5

Mirjan d.d. 30-10-2009

------------------------------------------------------------------------------

Dit was inderdaad wel een heel leuk boek, al was ik niet heeeeeeeel erg onder de indruk. Maar het was toch wel zeer vermakelijk.

Toch blij dat ik hem heb aangeschaft!

Ariel d.d. 31-10-2009

------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1720. Ex-kaper Gabriel Drake komt na lange tijd weer thuis op Dragon Caern castle. Zijn vader en broer zijn intussen overleden en Vrouwe Jacquelyn Wren zwaait er de scepter. Jacquelyn heeft de opdracht een geschikte echtgenote te zoeken voor Gabriel, hij moet immers trouwen voor het geld. Ze valt zelf echter al heel snel voor hem.

Dit is geen echt 'waauw-verhaal'. Het bevat wel genoeg spanning en de vijf kinderen zorgen voor wat humor. Beide hoofdpersonages samen kunnen het verhaal alleen niet dragen, gelukkig zijn er de vele nevenpersonages die van het geheel toch een aangenaam en onderhoudend verhaal maken.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 08-10-2013

------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling