ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 16:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Goed verhaal, maar zij is zoooo verliefd en gives it all, en hij ... tja, hij weet het allemaal niet.

Petra d.d. 13-02-2003

-------------------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk boekje waarin Angela samen met haar dienstmeid Londen verlaat, om naar haar verloofde in Amerika te gaan. Haar ouders weten er natuurlijk van niks.
Midden op zee worden ze overvallen door piraten die Angela en haar meid redden van het brandende schip.
Kit is gewoon heerlijk. Hij vertrouwt vrouwen helaas voor geen cent.
Het is een goed verhaal, waarin een hoop gebeurt. Angela is hopeloos verliefd op Kit, maar Kit brengt haar terug naar Londen. Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat het toch allemaal nog wel goed komt.

Mijn cijfer: 7,5.

Mascha d.d. 14-03-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is één van mijn favoriete CL's!

Dit boekje heb ik al heel wat jaartjes en het was ook één van de eerste CL's in mijn bezit. Voor mij een bijzonder boekje!

Heerlijk geschreven met veel vaart, leuke bijrollen, spannende ontknopingen en een heel leuk apart einde.

Inderdaad een aanrader, maar mijn cijfer is toch echt wel een: 9+!!!!

Maaike d.d. 17-03-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem ook net uit. Het was een heerlijk boek, maar ik had het idee dat ik het verhaal al kende. Een vrouw die meegenomen wordt door een piratenschip. De kapitein wordt verliefd op haar, maar denkt dat het beste voor haar is als ze terug naar huis gaat. Ze kwijnen allebei weg en uiteindelijk komt het goed. Wanneer stoppen die mannen toch eens om voor de vrouwen te denken!

Ik vond het een leuk verhaal, maar er had nog iets meer in kunnen zitten. Angela valt erg snel voor Kit, terwijl ze nog bijna niets van hem weet. En Kit volhardt wel heel erg in zijn wantrouwen in vrouwen. Af en toe is hij heel romantisch, maar daarna weer kil. Voor Angela (en de lezer) is dat moeilijk te begrijpen.

Beoordeling: redelijk (cijfer 7,5).

Saskia d.d. 29-03-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Een piratenverhaal is altijd interessant, maar in vergelijking tot het boek CL 43 ‘Tussen verleden en toekomst’ is dit verhaal soms verwarrend en soms is het spontaan heel spannend en romantisch.

Mijn cijfer: 7,5

Giraf d.d. 11-06-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal erg goed.
Dat hij zolang vrouwen blijft wantrouwen, is soms wel een beetje irritant, maar ook wel weer begrijpelijk.
Zeker de moeite waard om te lezen.

Cijfer 8,5.

Ellen d.d. 19-11-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling