ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 08:53




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 mei 2012 21:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
(Het noodlot brengt Leah George en Sebastian Madinger, graaf Wriothesly, nader tot elkaar, als hun beider echtelieden in een compromitterende situatie omkomen bij een ongeluk.)

De korte inhoud geeft niet helemaal juist weer hoe het in het boek verloopt. En omdat in dit boek de evolutie die de hoofdpersonages doormaken centraal staat, heb je met de achterkant van het boek al bijna het hele verhaal gelezen.
Ik vond het een mooi verhaal. Leah weet al een hele tijd dat haar man ontrouw is. Sebastian komt het pas te weten als zijn vrouw omkomt. De relatie tussen die twee begint gespannen, bijna vijandig, maar vrij snel is er ook aantrekkingskracht, waar vooral Leah niet aan wil toegeven. Er is ook de evolutie die Leah zelf doormaakt, van verlegen echtgenote op de achtergrond, tot vrouw die als weduwe van haar verkregen zelfstandigheid wil genieten (en daar een prijs moet voor betalen). De evolutie van Sebastian als weduwnaar wordt minder uitgebreid beschreven.
Sebastians zoontje van 1,5 jaar is (onbedoeld waarschijnlijk) een genie, wat die allemaal al kan zeggen en denken grenst aan het hoogstonwaarschijnlijke. Dat vond ik niet zo goed in het verhaal.
Humor + zakdoekmomenten zijn ook aanwezig. De harstocht is ook niet mis, het is, zoals in dit boek, altijd mooi meegenomen als een van de twee niet wil 'meewerken'.
Al met al vond ik dit boek een aangename verrassing, want ik had de achterkant niet gelezen voor ik aan het boek begon. Van deze schrijfster wil ik nog wel boeken lezen. Jammer dat haar eerste CL niet in e-versie is uitgegeven. Mocht haar volgende boek vertaald worden in e-vorm, wil ik het zeker lezen.

Cijfer: 8,5

Marleen d.d. 01-06-2012

--------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling