ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 feb 2012 10:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Wat een draak van een verhaal zeg! Blegh!
Het verhaal klinkt goed, de personages zijn redelijke personages. Ze hadden zoveeeeeeeeel leuker kunnen zijn. Simon lijkt een redelijke kerel, een beetje dommig hoe hij Sophia aanpakt, maar hij wordt té vaak boos.
En Sophia gooit altijd haar kont tegen de krib, is ook altijd boos. En hoezo: ze laat zich niet manipuleren!? Ze doet niet anders!! Blegh... nogmaals!
Het verhaal verder was prima, maar de personages hadden veel anders moeten zijn.

Vanaf bladzijde 313 (dat Simon eindelijk een beetje heldhaftig doet) is het leuk, maarja, op bladzijde 317 is het gestopt.

Cijfer: een 4/5 (daar zo tussen)

Alicia d.d. 19-01-2011

-------------------------------------------------------------

Ik ben er nu in bezig en erger me ook al vanaf bladzijde één aan de belerende en betuttelende houding van Simon ten opzichte van Sophia. En dan die vrijscène terwijl hij weet dat ze te veel champagne op heeft. Sorry hoor, maar weet hij niet dat een gentleman in een historische roman dat soort dingen gewoon niet doet!

Saskia d.d. 19-01-2011

-------------------------------------------------------------

Ik heb het boek eindelijk uit. Ben er al twee weken in bezig. Dat zegt toch genoeg!

Bleeh, gewoon een rotboek. Uit verveling toch maar uitgelezen. Er zit wel erotiek in, maar dat vond ik tenenkrommend irritant. Vooral omdat Simon een draak van een vent is die altijd op Sophia aan het mopperen is en Sophia een watje van een vrouw is die de hele tijd moppert dat Simon zo lelijk tegen haar doet, maar dat ze er niets aan kan doen omdat ze zooooooveeeeeel van hem houdt.

Cjfer: 5

Saskia d.d. 31-12-2011

-------------------------------------------------------------

Het verhaal kon beter. Het stukje over de kinderen kon ook beter uitgewerkt worden. Nu blijft het zo weinig wat Sophia mocht doen voor die kinderen, terwijl ze veel meer had kunnen doen.

cijfer:7-

Karin d.d. 01-02-2011

-------------------------------------------------------------

Ik sluit me bij vorige meningen aan! Het was goed door te komen, maar ik heb me af en toe groen en geel zitten ergeren aan Simon. Zeikerd! Alsof hij zo geweldig is! Dat constante gezeur en gezanik op de hoofdrolspeelster, grr! en zijn reden om te trouwen? Nog zo'n mooie! Land? Pff. Echte hoofdrolspelers weten al meteen dat land er niets meer toe doet als ze de vrouw van hun dromen hebben gevonden en dan kunnen ze wel eigenwijs zijn, maar ze weten het wél!
Simon vond ik een domme, irritante man (maar daardoor wel iets realistischer en herkenbaarder dan de andere hoofdrolspelers die ik voorbij heb zien komen).

Prinses Laura d.d. 21-02-2011

-------------------------------------------------------------

Simon is af en toe een irritante man en Sophie is op zich wel een dame met pit. Maar in de buurt van Simon verandert ze in een… tja waar in?
Een aardig plot, maar het loopt allemaal niet zo lekker. De ene keer komt het bijzonder romantisch over en een paar zinnen verder slaat het weer nergens op en is het heel kwetsend. Niet het beste verhaal dat ik de laatste tijd heb gelezen.

Beoordeling: 6+

Nicole d.d. 20-02-2011

-------------------------------------------------------------

Al met al is dit boek me niet tegengevallen, maar het had zoveel beter kunnen zijn. Jammer dat de schrijfster met het verhaal van de kinderen niet meer heeft gedaan. Waar ik mij in dit boekje het meest aan geërgerd heb is niet het soms zeer irritante machogedrag van Simon, maar de fouten! Regelmatig ontbraken er gewoon woorden in zinnen. Heel irritant!

Cijfer: 7

Miriam d.d. 07-06-2012

-------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling