ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:31




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 feb 2012 12:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Wat een boekje... Ik had me er veel van voorgesteld, maar ik heb toch zitten worstelen.
En toen ik het begon te begrijpen, viel ik een paar bladzijden later weer in een gat en liep weer vast.

Zo wazig als ik dit nu schrijf, zo wazig vond ik het verhaal. Het verwondert mij eigenlijk nog dat ik het zo snel uit heb.

Beoordeling: 5-

Nicole d.d. 27-03-2011

----------------------------------------------------------------

Ik ben net over de helft, maar ik vind het ook erg vaag. En wat een ellenlange beschrijvingen terwijl er eigenlijk niets gebeurt. En in de eerste hoofdstukken snapte ik echt niets van het verhaal en wat zijn probleem nou is met die cartograaf die overleden was.

(d.d. 27-03-2011)

Ik vond het verhaal uieindelijk toch nog wel meevallen. Er komen inderdaad hele lappen tekst aan te pas, het is wat 'literairder' dan de meeste Candlelights. Maar het is wel mooi beschreven. De karakters worden mooi uitgediept en het is een spannend verhaal. Daar zit ook meteen, naar mijn idee, het enige minpunt. Er is zoveel duisternis in het boek, er had wat meer romantiek in gemogen, wat meer luchtigheid.

Cijfer: 7

Saskia d.d. 05-04-2011

----------------------------------------------------------------

De moeder van Mina Masters is vermist, vermoedelijk ontvoerd door Mina’s kwaadaardige stiefvader.
Graaf Phin Granville, Ashmore, was vroeger een spion en tegen wil en dank helpt hij Mina bij het opsporen van haar moeder.
Ik vond het een nogal zwartgallig verhaal. Mina is een vrouw met levenservaring, ze is zijn gevangene, hij is veel te brutaal tegen haar. Nadat ze een koppel zijn geworden komen de bitsige ruzies. Erotiek is wat minnetjes.

Cijfer: 6

Martine d.d. 07-10-2013

----------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling