ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL - 897 - Geef je over
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 20:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik had al lang geen piratenverhaal meer gelezen dus dit was wel weer aardig als afwisseling. Sam is een fantastische, sterke vrouw die goed haar mannetje staat al heb ik niet helemaal door hoe ze een reputatie als gevreesd zeerover heeft op kunnen bouwen, aangezien ze piraatzijn haat.
Luke is een arrogante kerel die Sam er telkens van verzekert dat zij met hem naar bed wil etc. en blablabla. Minpunt aan de stoere Luke is zijn ene oog en zijn snor. Ik heb liever twee mooie, groene ogen en niet zo behaard dus. In mijn verbeelding is hij toch wat knapper.

Sam zit zelf achter Dervish aan, maar ene Grant zit weer achter haar aan. Zijn zoektocht volg je ook telkens, want hij komt er weleens met een alinea tussendoor. Ik haatte die Grant echt heel erg dus ik ben blij dat hij verslagen wordt.
Luke blijkt niet altijd even eerlijk te zijn geweest (waarom word een leugen altijd als conflict ingezet?) maar uiteindelijk vechten ze samen en overwinnen ze alles!

Ik vond het leuk om te lezen, Michelle is denk ik wel een aardige aanwinst voor deze CL-reeks.

Cijfer: 8,3

Alicia d.d. 20-08-2010

-----------------------------------------------------------------

Ik vond het een redelijk goed boek..., maar had alleen een klein probleempje met de beschrijving van Luke… die ‘dunne snor die hij tot puntjes draaide’.
Ik stelde Luke steeds als Salvador Dali voor in mijn hoofd ( met extra ooglapje). Vraag me niet waarom, het was gewoon zo!

Verder geef ik het verhaal een 7+

Evelyne d.d. 01-09-2010

-----------------------------------------------------------------

Ik heb het boek net uit. Ik moest niet denken aan Salvador Dali, maar dat ene oog stoorde mij wel mateloos! Dan stond er zoiets als: Ze wist niet hoe ze de blik in zijn oog moest interpreteren… Hahaha!

En ik vond Samantha heel stoer tot het moment dat ze Dervish vindt en Luke haar ‘verraadt’. De rest van het verhaal is ze één hoopje tranen dat echt om alles huilt.

En dan op de laatste bladzijde gaan ze van bil, terwijl hun net gedode vijand bij hen in de hut ligt. Jakkes...

Ik vond het verhaal leuk, maar al die dingen hierboven vond ik storend, dus ik geef het een 6,5.

Saskia d.d. 12-09-2010

-----------------------------------------------------------------

Wat ben ik blij dat ik dit boekje uit heb... wat een ramp! Het is nu wel duidelijk dat de menselijke hersenen (bij mij tenminste) te beïnvloeden zijn.
Jeetje, ik had de beoordelingen gelezen en moest lachen over Salvador Dali, maar helaas dat beeld kreeg ik er ook niet meer uit en dat met het ooglapje... gruwel!
Jammer, want ik vond het verhaal niet zo verkeerd. En zoals Saskia al schreef: dat gehuil van Sam was wel heel erg!

Mijn beoordeling (met dank aan Salvador): 5

Nicole d.d. 30-12-2010

-----------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling