ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 13:43




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 20:25 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het is een roman die het net niet allemaal heeft... Het is allemaal wel leuk en aardig, maar toch ontbreekt er iets. De beweegredenen van Blake om de vader van Victoria te dwarsbomen zijn een beetje achterhaald en slecht uitgewerkt. Wel fijn dat de dame een keer niet haar familie achter zich heeft staan.
Bijpersoon Samantha, die Victoria tips geeft, is het ook net niet. Het ligt er te veel bovenop dat ze allang doorheeft wat er gebeurt en ik lees het vaker dat de vrouw het machtigste wapen heeft en blabla.
Het verhaal heeft trouwens veel herhalingen van boeken die ik al heb gelezen. Dat is uiteraard niet onoverkomelijk, maar het wordt hier ook niet anders gebracht.

Toch jammer, het had allemaal veel beter uitgewerkt kunnen worden en dan was ik tevreden.

Cijfer: 6

Ariel d.d. 27-03-2010

---------------------------------------------------------------------------------------------

De vader van Victoria Ashton heeft Blake Mallory en diens familie aan de bedelstaf gebracht. Nu, jaren later, zijn Blake’s familieleden overleden aan de gevolgen ervan. Blake, die intussen een fortuin heeft vergaard, is vastbesloten om wraak te nemen. Hij besluit Victoria te gebruiken, ze moet een jaar zijn maîtresse worden. Zo heeft haar vader de tijd om zijn schulden af te betalen.
Natuurlijk loopt dat niet zoals hij verwacht had. Hij kan de onschuldige Victoria niet in het verderf storten, zijn geweten laat dat niet toe.
Ik vond Blake nogal egoïstisch en dus ook geen sympathiek personage. Het eerste deel van het verhaal is nogal saai, daarna zit er wat meer pit is en wordt het zelfs spannend.

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 12-02-2015

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling