ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 08:18




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 20:27 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Mwoah... de boeken van deze maand kunnen me niet erg boeien. Ook dit boek is het weer net niet. De dialogen zijn te vlak, je kunt je niet echt inleven in de passie tussen de hoofdpersonen. Waar is de zinderende passie, waar zijn de scènes waar ze gewoon niet van elkaar af kunnen blijven, waar zijn de spitsvondige dialogen waar je tegen wil en dank om moet schaterlachen?

Lizzie is wel een koppig ding, maar ze overdrijft het te veel naar mijn zin, na 10 hoofdstukken verzet ze zich nog hevig tegen de handvasting en is er van haar kant nog weinig te merken van enige aantrekkingskracht. Ze vindt het allemaal vooral vreselijk oneerlijk omdat haar gestructureerde leventje omver wordt gegooid. En Jack is een heerlijke vent, maar ook een enorm doetje dat maar al te makkelijk zijn leven op het spel zet terwijl hij denkt dat Lizzie van een ander houdt.

Beoordeling: 6

Saskia d.d. 15-05-2010

--------------------------------------------------------------------

Ach, ik vond het boekje wel vermakelijk (ik lees elke CL in een ruk uit) maar inderdaad, Lizzie was wel heeeeeeeeeeeeel erg koppig. De reden van haar oom om haar zo dicht bij hem te houden vond ik niet leuk (niet echt een vette intrige of zo).

Toch las het wel lekker door en dat zegt ook al veel.

Cijfer: 7

Ariel d.d. 17-05-2010

--------------------------------------------------------------------

De Schotse laird en graaf Jack Haines riskeert opgehangen te worden, tenzij hij een ‘handvasting’ aangaat met Lizzie Beal, die voor haar kreupele zus zorgt.
De relatie tussen beiden staat me niet aan, ze werkt mij op de zenuwen. De manier waarop Lizzie zich gedraagt en Jack behandelt is abominabel. In de loop van het verhaal komt er nog ergens een verloofde opdagen en is er een mysterie om op te lossen. Charlotte, de zus van Lizzie is een interessant nevenpersonage. Verder komen ook de personages uit deel 1 van deze reeks even aan bod.

Beoordeling: 5

Martine d.d. 17-07-2015

--------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling