ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 20:11 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Geen standaardroman, omdat Nathan en Evelyn al jaren getrouwd zijn. Na het overlijden van hun zoontje groeien ze echter uit elkaar en Evelyn vertrekt naar Londen. Als Nathan door omstandigheden gedwongen wordt om Evelyn weer naar huis te brengen, breekt een moeilijke periode aan. Ze groeien heel langzaam naar elkaar toe en weten hun verdriet een plekje te geven.

Ik vond het een erg mooi verhaal en heb regelmatig een traantje weggepinkt. Op het laatst wordt het meer een avonturenroman en dat vond ik wel een beetje jammer, want de relatie tussen Nathan en Evelyn had deze opsmuk in het verhaal niet nodig. Ze krijgen steeds meer begrip voor elkaar en voor de fouten die ze in het verleden gemaakt hebben.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 02-01-2010

-----------------------------------------------------------------------------

Het boek is inderdaad iets anders dan normaal, maar ik heb er ook van genoten.
Mooi om te lezen, een vleugje spanning, redelijk portie humor en de erotiek is matig.
De band tussen de Nathan en zijn butler is geweldig! Jeetje, wat krijg die man vaak 'bijna' zijn ontslag...


Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 03-01-2010

-----------------------------------------------------------------------------

Ook al is de erotiek matig (en werkelijk, in dit verhaal miste ik dat absoluut niet!) en is het voor sommigen onder ons moeilijk te lezen omdat het zoontje van Nathan en Evelyn is overleden, heeft Julia London ons alles gegeven wat je van een roman mag verwachten.

Ondanks het vreselijk droevige item zat het boek ook vol humor. Inderdaad, vooral de reacties van Nathan op zijn butler: deze werd ook een keer ontslagen, maar direct weer als 'dienstmaagd' aangenomen.

Ik las het met plezier, maar had aan het eind wel het gevoel dat ik het te snel uit had; er miste dus iets naar mijn gevoel.

Hanny d.d. 09-01-2010

-----------------------------------------------------------------------------

Ik miste naar mijn idee ook wat.
In ieder geval was het wel een aardig boek. Niet fantastisch, maar ook niet slecht.

De reden waarom Evelyn naar huis terug moet komen, vind ik een beetje vergezocht en is op het laatst ook best afgeraffeld. Toch is de relatie tussen Evelyn en Nathan verder wel prima uitgewerkt.
Er is een hoop verdriet in dit verhaal, maar dat stoorde me niet heel erg (bij dit soort boeken verwacht je toch minder verdriet).

Tussen Nathan en de butler zit het inderdaad wel goed en was zeer vermakelijk te lezen en om even wat spanning van het boek af te halen.

Ariel d.d. 10-01-2010

-----------------------------------------------------------------------------

Schitterend verhaal over een koppel dat uit elkaar is gegaan na de dood van hun zoontje. Door omstandigheden komen ze weer samen en werken ze eraan om hun huwelijk te redden.
Goed uitgewerkte personages, de erotiek is prima, hoewel het meer had mogen zijn. Er is ook wat spanning en een mysterie dat opgelost moet worden. Vele interessante nevenpersonages. Enige minpunt is het nogal abrupte einde.

Beoordeling: 8,5

Martine d.d. 17-07-2015

-----------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling