ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 09:39




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 20:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is nu een schrijfster die mij wel heel vaak teleurstelt. Was ‘Meer dan vriendschap’ nog een boek dat ik heel leuk vond (al was die na een herlezing al wat minder). De andere twee boeken die zijn uitgekomen bij Candlelight waren pure prut.
Maar ja, toch blijven kopen, hopen dat het nog wat kan worden. Vooral naar deze keek ik heel erg uit. Louisa en Jardine waren al in een vorig boek (Verleidelijke Memoires) naar voren gekomen en daar werd ik nieuwsgierig van. Ik begin in het boek te lezen en dacht direct, aah nee, dit wordt hem niet.
Op de een of andere manier kon ik er ook qua schrijfstijl niet inkomen; de zinnen liepen niet lekker. Het volgde elkaar ook niet lekker op.
Jardine was ook een grote klootzak, die kwam eerst al niet lekker uit de verf en blijft het hele boek door ook zo. Geen mooie verandering of wat dan ook.
Louisa is wel een leuk personage, gewoon een goede 'heldin'. Verandert ook niet, maar ach, ze was al wel goed van zichzelf.
En dan het verhaal. My gosh, wat rammelt dat. Het was de hele tijd niet duidelijk voor mij wat nu de bedoeling was. Wie is wie? Wie werkt voor wat. Dat kan spannend zijn, maar op een gegeven moment moet je toch iets duidelijk maken.
Pas aan het eind wordt het een beetje spannend en een beetje romantisch. Vooral omdat Jardine en Louisa ook nu bij elkaar zijn, eerder zijn ze telkens heel kort bij elkaar of praktisch niet.

Eindconclusie: heel teleurstellend.

Alicia d.d. 25-08-2011

----------------------------------------------------------------

Eigenlijk heeft dit boek me prima beziggehouden! Waarschijnlijk was ik in een coulante bui: taalfouten en andere (onlogische) oneffenheden stoorden me deze keer niet.
Misschien omdat ik liever over 'foute' mannen lees dan over watjes!?

Op het eind waren er wel veel voorvallen bij elkaar gepropt en wie de dader was zag ik in het begin al aankomen.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik vond het verhaal dus best wel leuk.

Hanny d.d. 26-08-2011

----------------------------------------------------------------

Londen 1817. Lady Louisa Brooke, zus van Max uit CL 873, is al jaren in het geheim getrouwd met geheim agent Jardine. Hij mijdt zijn vrouw echter zoveel mogelijk, uit angst voor haar leven, er is immers iemand die het op hem en zijn geliefden gemunt heeft.
Ik vond dat Jardine toch wel wat meer haar op zijn tanden mocht hebben en zich wat meer had kunnen aantrekken van Louisa. Louisa krijgt de kans om zelf geheim agent te zijn als de baas van Jardine haar rekruteert. Hierdoor komen ze weer met elkaar in contact en dat geeft hun relatie een nieuwe boost. Het verhaal bevat genoeg spanning, de erotiek is ook net genoeg. Al met al een redelijk verhaal.

Cijfer: 7

Martine d.d. 07-10-2013

----------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling