ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 19:53 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
De stoere ridder Sir Guy of Warwick, is zeer verbitterd geworden als hij, na acht jaar te hebben gediend in Frankrijk, zijn zus en zijn neefje dood aantreft. Zijn enige doel is dan ook de dader te vinden. Na anderhalf jaar door de bossen en velden te hebben gezworven ontmoet hij op een dag de mooie jonge Sybilla. Om haar uit de handen van de sheriff en de kerk te houden verzint hij ter plekke een verhaal.

Erg leuk boekje, mooie groeiende passie, humor en fantasie, leuke bijrollen. Maar twee heerlijke hoofdrolspelers.
Een paard dat kan blaffen geweldig…

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 14-09-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mwoah... ik weet het niet. Het was best een leuk boek met spanning, passie en erotiek. Maar ik heb 5 dagen over het boek gedaan (en dat is errug lang bij mij!) en ik kon niet in het verhaal komen. Ik vind het voornamelijk vreselijk om te lezen dat ze zich maar twee keer per jaar wassen of dat ze in een smerige, vochtige kelder slapen maar elkaar wel overal likken (you get the picture? Bleh...). Sorry maar dat haalt bij mij alle romantiek weg uit het verhaal. En Guy is helemaal verblind door haat en wil alleen maar de moordenaar van zijn zus vinden maar als hij de moordenaar kent wordt dit in een paar zinnen van tafel geveegd.

Cijfer: 7

Saskia d.d. 20-09-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek echt 3 x niks. Ik heb hem gisteren dan ook na een week proberen toch weggelegd.
Sowieso vind ik het al een iets te zweverig verhaal met een blaffend en gedachtenlezend paard (al heb ik dan weer niks tegen zweverig als het gaat om tijdreizen of zo. Maar goed, dit lag me gewoon echt niet!). En dan heb ik het nog niet eens over de personen en de omstandigheden waarin ze leven. Misschien ben ik verwend maar ik vind het maar niks als de hoofdpersonen viezeriken zijn (I mean come on, 2 x per jaar hoogstens in bad? juk) en ook nog allebei zo arm als een luis. Plus dat ik ze gewoon irritant vond, Guy vond ik irritant in hoe hij Sybilla behandeld en Sybilla vond ik een ondankbaar mens. Kon nog geen dankjewel vanaf!

Nee dit boek gaat in een doos en misschien dat ik er ooit nog in begin en dat het me dan beter ligt maar op dit moment geef ik het op.

Prinses Laura d.d. 21-09-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1391 Engeland. Er wordt een zwart veulen geboren met vier witte sokken. Sybilla noemt hem Regalo. Regalo heeft de ‘elfenziekte’, een paard van de duivel volgens velen. Ridder Guy van Warwick wil het paard. Een zieneres heeft immers een voorspelling gedaan waarin het paard een rol speelt in het oplossen van de moord op zijn familie. Regalo is echter zo gehecht aan Sybilla dat hij haar erbij neemt.
Ha ha ha, een blaffend paard, grappig! Alleen is het volgens mij niet grappig bedoeld. Ik vind het een nogal vergezocht verhaal, niet echt mijn smaak. De relatie tussen Guy en Sybilla is goed uitgewerkt. Erotiek is er wat weinig. Spanning is dan weer wel genoeg aanwezig.

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 07-10-2013

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling