ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 836 - Rebelse harten
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 19:51 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tja...wat moet ik hier van vinden? Niet echt mijn genre, dus moeilijk te beoordelen. Will heeft zijn demonen uit het verleden waar hij voor op de vlucht is en Meg heeft haar problemen. Ze zijn na een overval in het bos op elkaar aangewezen en gaan elkaar helpen. Ik vond Meg wel erg vrijpostig als ze hem kort na hun ontmoeting al 'berijdt'. Maar ja, wie ben ik. Ik vond Meg niet echt een leuke vrouw en vooral in het begin was ze meer van hem afhankelijk dan dat ze graag bij hem wilde zijn.
Er gebeurt veel in het verhaal met een bevrijding van de zus van Meg die niet goed verloopt, gevangenschap, bevrijding, verwondingen, bad guys verslaan, etc.

Cijfer: 6

Saskia d.d. 04-09-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In dit verhaal heeft Will Scarlett, bekend uit de Robin Hoodverhalen, de hoofdrol. Hij wordt verliefd op Meg, een blinde alchemiste. Meg wil eerst niets van Will weten, ze denkt immers dat hij een slechterik is .
Ik vind dit verhaal wat afbreuk doen aan de Robin Hoodverhalen. Will heeft Marian immers gekust. Op een verhaal over een ‘ontrouwe’ Marian zat ik niet te wachten. Het kon mij dan ook niet echt bekoren. Er is een intrige, Will wordt van een moord beschuldigd, maar de sheriff van Nottingham is zoals gewoonlijk de slechterik.
Er is nog een tweede niet vertaald deel in deze reeks. Hierin is Ada, de zus van Meg, het hoofdpersonage.

Cijfer: 6

Martine d.d. 10-02-2015

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling