ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 18:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 feb 2010 22:26 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond het een rommelig boek. Af en toe had ik ook moeite om de verhaallijn te volgen. De romance tussen Sophie en Alex was wel leuk om te lezen. Sophie was verfrissend eerlijk en humoristisch en Alex geen hautaine hertog maar één die gewoon dol is op Sophie en probeert zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen. Dit dan weer tegen de zin van Sophie, die juist probeert de aantrekkingskracht tegen te gaan omdat ze een verstandshuwelijk wil sluiten met een saaie man. Maar de spionage-activiteiten en het complot vond ik vergezocht en jammer, want zonder was het boek veel leuker geweest.

Cijfer: 8

Saskia d.d. 26-04-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze leuk! Heb hem net uit.
Ik kan niet wachten op het verhaal van Whit en Mirabelle!

Prinses Laura d.d. 02-05-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een aardig boekje met redelijk veel humor, een leuk plot een zeer verliefde Hertog en een dame met lef.
Het eind vond ik helaas waardeloos dus haalt het boekje erg sterk naar beneden in mijn beoordeling.
Neemt niet weg dat ik hoop dat de vervolgdelen er snel komen, want op het tweede boekje zit ik me nu al te verheugen (wordt toch al redelijk besproken in dit boekje).

Beoordeling 7,5

Nicole d.d. 28-05-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het geweldig! Maar met een heel raar einde op pagina 318.
Maar wat blijkt: toen ik op zoek ging of er nog boeken van deze schrijfster waren zag ik op haar website dat bij de eerste uitgave de epiloog niet helemaal meegedrukt werd. Bij de herdruk hebben ze dit wel gedaan. Voor diegenen die maar een halve epiloog hebben, staat het vervolg op haar website. Blijkbaar heeft Candlelight een vertaling gemaakt vanuit de eerste druk, want het belangrijkste deel mist dus... de laatste pagina's van het einde!
Hier is de link naar de rest van het epiloog (het is wel in het Engels): http://alissajohnsonromance.com/blog.html

Detje d.d. 17-05-2010

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Sophie Everton komt terug in Londen na jarenover de wereld gereisd te hebben. Net terug krijgt ze een opdracht van de prins-regent om enkele vrienden van haar oom te bespioneren, ze zouden verraders kunnen zijn. Ze stemt toe.
Alex Durmant, hertog van Rockeforte krijgt eveneens een soortgelijke opdracht. Ze weten dat echter niet van elkaar. Sophies oom heeft veel geld gestolen van haar vader en als ze niet getrouwd is voor haar 25e (wat al over drie weken is) zal ze ook haar huis verliezen.

Alex krijgt al snel gevoelens voor Sophie, die onderdrukt hij naar mijn gevoel te lang. Sophie is een wat eigenaardig personage, ze is zelfstandig, ze wanhoopt niet, ze is een durfal, daarnaast is ze heel erg bang in het donker en haar logica over waarom ze niet met Alex samen kan zijn kan ik niet begrijpen (vooral aan het eind van het verhaal). Het einde viel me dan ook tegen. Erotiek is er te weinig.
Als nevenpersonages zijn er haar vriendinnen, Mirabelle, Evie en Kate, die ook elk een verhaal krijgen. Helaas zijn deze niet vertaald. Het verhaal van Whit en Mirabelle zou ik graag lezen, er wordt in dit verhaal al een flinke basis gelegd over hun relatie, ze zijn namelijk heel het verhaal door kwaad op elkaar, dat belooft dus wat.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 14-02-2015

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling