ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 39 - Blauw bloed
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 15:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Nou ja, de titel leek lekker, uiteindelijk had het geheel weinig met blauw bloed te maken (behalve de koning en baronnen en graven en zo, maar ja, da's in bijna iedere hr hè).
Het boekje was erg leuk, geen spetter, maar echt wel leuk om lezen. Avontuur! en natuurlijk de portie erotiek, al viel die wel wat tegen...
Wat erg opvalt aan dit boekje, is dat het eigenlijk weinig ingaat op de twee hoofdpersonages, hun gevoelens enz. Het is 'm meer echt om het verhaal te doen: hoe ze bij de artiesten stranden, hoe zij met de beer vrijt (heb ik even slap gelegen)...
Dit boekje moet je niet lezen als je graag veel gebrei rond de hoofdpersonages hebt, die komen namelijk niet erg sterk uit de verf...
Al met al vond ik het verhaal erg goed en was het best een leuk boekje!

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 03-06-2004

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik keek even gekeken wat er al over dit boekje geschreven was en deze beoordeling van Frenia verwoord gewoon precies wat ik van het boekje vindt. Het zijn hele kleine lettertjes, je blijft lezen!

Saskia d.d. 16-03-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Mhum, tja, wat moet ik hier van denken ...Het is niet echt een slecht verhaal, maar ook niet van ‘yes’!
Het is een grote mengelmoes, ik kwam er ook niet goed doorheen. Ik deed bijna een hele week over een boekje.
De twee hoofdfiguren Tess en Will komen niet tot hun recht in het verhaal.
De romantiek is wel aanwezig maar matig, het gaat meer om het verhaal zelf.
De humor is redelijk, vooral het moment dat ze de liefde bedrijft met een beer .., daar heb ik toch wel om moeten lachen.

Beoordeling: 7-

Nicole d.d. 25-11-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling